شناسهٔ خبر: 68656249 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون رئیس جمهور:

حاکمیت قانون، شفافیت و پاسخگویی سه اصل مهم در سازمان حفاظت محیط زیست است

تهران - ایرنا - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، توجه به سه اصل «حاکمیت قانون»، «شفافیت» و «پاسخگویی» را تعهد اصلی خود در دوران مدیریت این سازمان دانست و به لزوم جانشین‌پروری و استفاده از نیروهای شایسته تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از سازمان حفاظت محیط زیست، شینا انصاری روز شنبه در مراسم تکریم و معارفه معاون محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست با تاکید بر سه اصل حاکمیت قانون، شفافیت و پاسخگویی، افزود: امیدوارم همکاران ما در سازمان و به ویژه مدیران سازمان متعهد به این سه اصل باشند و اقدامات و فعالیت‌های خود را با این سه اصل مهم هماهنگ کنند.

وی ضمن تقدیر از عملکرد ایرج حشمتی معاون سابق این مجموعه، اظهار داشت: عمده مطالبات مردم از سازمان حفاظت محیط زیست در حوزه محیط زیست انسانی است و باید در آینده پاسخگوی مردم در این زمینه باشیم و امیدواریم با حضور خانم ترابی شاهد تحول جدی در حوزه محیط زیست انسانی باشیم.

انصاری با اشاره به فعالیت‌های خود در محیط زیست انسانی و لزوم توجه جدی به این معاونت به دلیل مواجهه مستقیم آن با سلامت مردم، اضافه کرد: معاونت انسانی، معاونت راهبردی سازمان حفاظت محیط زیست است.

معاون رئیس جمهور توجه به جانشین پروری را بسیار مهم دانست و افزود: این امر باید هم در ستاد و هم در استان‌ها مورد توجه قرار گیرد و از نیروهای شایسته‌ای استفاده کنیم که حلقه بسته مدیریت را باز کنند و مدیرانی را برای آینده تربیت کنند.

نظر شما