شناسهٔ خبر: 68656118 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

دیدار نمایندگان افغانستان و کویت از نگاه سرمربیان و بازیکنانموحدی: از لحاظ امکانات ضعیف‌ترین تیم بودیم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم کم ایر گفت: تیم افغانستان از لحاظ امکانات از همه تیم‌ها ضعیف‌تر بود و با سختی بسیار وارد این مسابقات شدیم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مرحله نهایی بیست‌وشمشین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا برای تعیین تیم‌های پنجم تا هشتم رقابت‌ها امروز (شنبه 23 شهریور) با دو دیدار پیگیری می‌شود. تیم‌‌های کم ایر (افغانستان) و اسپورتینگ کلاب (کویت) از ساعت ۱۴ امروز برای تعیین هفتم به مصاف یکدیگر رفتند که تیم کم ایر در این دیدار ۳ بر یک کویت را شکست داد و در جایگاه هفتمی این رقابت‌ها قرار گرفت.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار کردند:

حمید موحدی سرمربی تیم کم ایر (افغانستان):

مسابقه امروز تیم ما با تیم اسپورت کلاب کویت بود که تیمی بسیار خوب و با امکانات است. تیم افغانستان از لحاظ امکانات از همه تیم‌ها ضعیف‌تر بود و با سختی بسیار وارد این مسابقات شدیم. فدراسیون والیبال افغانستان تلاش زیادی کرد که به هر شکلی که می‌شود عازم مسابقات شویم تا بازیکنانمان بتوانند تجربیات زیادی کسب کنند. سطح مسابقات بسیار بالا بود و باشگاه‌های برتر آسیا در این مسابقات پر قدرت حاضر شدند. برخی از تیم‌ها، بازیکنان خارجی در اختیار داشتند و تنها تیم افغانستان بدون بازیکنان خارجی و با ملی‌پوشان خود در این مسابقات شرکت کرده بود. به هر جهت بازیکنان ما تجربه کسب کردند تا در مسابقات آینده پر قدرت ظاهر شوند، هر دو تیم فینالیست شانس قهرمانی دارند. پر مهره هستند و با کادر فنی خوبی به رقابت می‌پردازند البته شهداب با بازی در خانه شانس حضور هواداران را دارد و به همین دلیل شانس قهرمانی‌اش بیشتر خواهد شد.

تانر آتیک سرمربی تیم اسپورتینگ کلاب (کویت):

بازی خوبی بود. در اواخر بازی کمی دچار مشکل شدیم اما همانطور که قبلا گفته بودم هدف ما از شرکت در این رقابت‌ها آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات لیگمان است و تازه کار ما شروع شده و فکر می‌کنم به هدف خود در این تورنمنت رسیدیم. در این مسابقات همه چیز بسیار خوب و ساماندهی‌ شده بود. فکر می‌کنم در فینال باتوجه به بازی قبلی سیرجان تیم شهداب شانس بیشتری خواهد داشت.

ساباوون گورزانگ لیبرو تیم کم ایر (افغانستان):

بازی‌ها بسیار خوب بود، خوشبختانه ما امروز پیروز شدیم و مقام هفتم را کسب کردیم. تشکر می‌کنم از فدراسیون والیبال افغانستان و اسپانسر تیممان که در شرایط نامناسب ما را عازم این مسابقات کردند و همه‌جوره حمایتمان می‌کنند تا به مقام‌های بهتری دست یابیم.

صعود الداوایسان مدافع میانی تیم اسپورتینگ کلاب (کویت):

مسابقه سختی برای ما بود. چند مصدوم داشتیم و نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم اما سعی کردیم برای کسب آمادگی در این مسابقات شرکت کنیم و نهایت لذت را ببریم، فکر می‌کنم در فینال فردا هر دو تیم شانس دارند اما فولاد سیرجان شانس بیشتری خواهد داشت.

برچسب ها: اسپورتینگ کلاب (کویت), الریان اسپورت کلاب (قطر), ایران, بیست و ششمین دوره, پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان), جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی), شهداب یزد, فولاد سیرجان ایرانیان, قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024, کَم ایر (افغانستان), گاز الجنوب (عراق), والیبال, یزد

نظر شما