شناسهٔ خبر: 68654397 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه تاکید کرد:

موانع تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان کارون برداشته شود

اهواز- ایرنا - نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه بر رفع موانع تکمیل طرح‌های آب و فاضلاب شهرستان کارون به عنوان یکی از مطالبات به حق مردم این شهرستان تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا سید محسن موسوی‌زاده روز شنبه در نشست با مسئولان شهرستان کارون به منظور بررسی مشکلات طرح‌های آب و فاضلاب این شهرستان بیان کرد: تمامی مسئولان این شهرستان برای به سرانجام رسیدن طرح‌های آب و فاضلاب باید پای کار بیایند.

وی گفت: در این نشست مصوب می‌شود طرح آبرسانی به منطقه قلعه چنعان و آسفالت حفاری‌های انجام شده و تکمیل طرح آبرسانی روستای چمیان و روستاهای مجاور آن به سرعت پیگیری و انجام شود.

موسوی‌زاده ادامه داد: همچنین تکمیل طرح آبرسانی به روستای جنگیه و کوت سیدصالح وتقویت آبرسانی به منطقه کوت عبدالله از آب جنوب شرق نیز مصوب شده است.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه با تاکید بر بررسی طرح جامع فاضلاب شهرستان کارون به صورت منظم اظهار کرد: با اجرای این مصوبات بخش زیادی از مشکلات آبرسانی و فاضلاب این شهرستان رفع خواهد شد.

به گزارش ایرنا، طرح جامع فاضلاب شهرستان کارون همزمان با طرح فاضلاب اهواز آغاز شد اما به دلیل کمبود نقدینگی و نبود نظارت کافی به خوبی پیشرفت نداشته است.

مناطق زیادی از شهرستان کارون فاقد سیستم فاضلاب هستند و جوی‌های روباز مشکلات بهداشتی را در این مناطق به همراه دارد.

طی سال‌های اخیر سقوط کودکان در جوی‌های روباز این شهرستان و مرگ آن‌ها و آبگرفتگی ناشی از بارش باران و ورود فاضلاب به خانه‌ها باعث نارضایتی مردم این منطقه شده است.

نظر شما