شناسهٔ خبر: 68648109 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

معرفی کاملترین داروخانه های تهران

در شهر تهران داروخانه‌های متعددی وجود دارند که هر یک با خدمات متنوع و گسترده‌ای که ارائه می‌دهند، توانسته‌اند جایگاه ویژه‌ای بین مردم پیدا کنند. این داروخانه‌ها به دلیل در دسترس بودن داروهای خاص، فعالیت شبانه‌روزی و ارائه مشاوره‌های تخصصی از جمله بهترین و کامل‌ترین مراکز دارویی در پایتخت محسوب می‌شوند. در این مقاله به معرفی برخی از کامل‌ترین داروخانه‌های تهران پرداخته شده است.

صاحب‌خبر -

 

داروخانه حق نژاد (داروخانه آنلاین مثبت سبز)

داروخانه آنلاین مثبت سبز با هدف ارائه بهترین خدمات دارویی و بهداشتی در سطح کشور، فعالیت خود را آغاز کرده است. این داروخانه با ارائه انواع محصولات از جمله داروهای زودمصرف، مکمل‌های رژیمی و غذایی، مکمل‌های بدنسازی، محصولات جنسی، محصولات مراقبت از پوست و مو، بهداشتی و آرایشی، همچنین محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی، سعی در پاسخگویی به نیازهای متنوع مشتریان دارد. علاوه بر این، مشاوره پزشکی تخصصی و امکان دسترسی به تمامی این محصولات به صورت آنلاین از دیگر خدمات ویژه این داروخانه است که تجربه خریدی آسان و مطمئن را برای مشتریان به ارمغان می‌آورد.

آدرس داروخانه حق نژاد: تهران - محله رسالت - خیابان هنگام - پلاک ۱۶۴ - داروخانه دکتر حق نژاد

معرفی کاملترین داروخانه های تهران

داروخانه دکتر شهبازی

داروخانه دکتر شهبازی، فعالیت خود را از اوایل سال ۱۳۹۶ شمسی با مجوز رسمی و نظارت مستقیم سازمان غذا و دارو آغاز کرده و هم‌اکنون با کادری مجرب از پزشکان، کارشناسان دارویی و مشاورین تغذیه، ورزشی و زیبایی به ارائه خدمات متنوع می‌پردازد. این داروخانه با عرضه محصولاتی شامل مکمل‌های دارویی، محصولات جنسی، مراقبت از پوست و مو، محصولات بهداشتی و آرایشی و داروهای گیاهی، به نیازهای متنوع مشتریان خود پاسخ می‌دهد. همچنین مشاوره‌های تخصصی رایگان در زمینه‌های بدنسازی، پوست و مو و استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی از دیگر خدمات ویژه این داروخانه است که تجربه‌ای کارآمد و مطمئن برای مشتریان فراهم می‌کند.

آدرس داروخانه دکتر شهبازی: زعفرانیه - بلوار بهزادی - رو به روی بانک آینده - پلاک ۳۲ - داروخانه شبانه روزی دکتر شهبازی

داروخانه پارسین

داروخانه پارسین با سال‌ها تجربه در حوزه دارو، به عنوان یکی از شناخته‌شده‌ترین و بروزترین داروخانه‌های تهران مطرح است. این داروخانه با ارائه محصولاتی متنوع در حوزه‌های آرایشی، پوست و مو، بهداشتی، مکمل‌های ورزشی و غذایی، محصولات مادر و کودک و تجهیزات پزشکی، نیازهای مشتریان خود را به بهترین نحو تامین می‌کند. در داروخانه پارسین، مشتریان می‌توانند انواع برندهای معتبر داخلی و خارجی نظیر اپتیمم نوتریشن (ON)، سلوکور (Cellocur)، دوبیس(Doobis)، سینره، سی گل و الارو را با قیمتی مناسب و در محیطی کاربرپسند پیدا کرده و خریداری کنند.

آدرس داروخانه پارسین: تهران – خیابان ولیعصر – بالاتر از ظفر – خیابان شهید ناصری – جنب‌ام آر آی جام جم پلاک۸۲

داروخانه دکتر غریب زاده

داروخانه دکتر غریب‌زاده به عنوان منبعی جامع و تخصصی در ارائه طیف وسیعی از مکمل‌های ورزشی و غذایی، در خدمت ورزشکاران و علاقه‌مندان به تناسب اندام است. این داروخانه محصولات متنوعی از جمله پروتئین، گینر، کربوهیدرات، کراتین، گلوتامین، آمینو، بی‌سی‌ای ای، ال آرژنین، پمپ و بتاآلانین، کافئین، تست بوستر، اچ‌ام بی، چربی‌سوز، ال‌کارنیتین، سی ال ای و مولتی‌ویتامین را عرضه می‌کند. هدف اصلی داروخانه ارائه اطلاعات دقیق و تخصصی به مشتریان است تا با بهره‌گیری از مشاوره‌های حرفه‌ای، بتوانند بهترین انتخاب را برای رسیدن به اهداف سلامتی و تناسب اندام خود داشته باشند.

داروخانه دکتر غریب‌زاده با توجه به تعهد خود به کیفیت و تخصص، راهنمای خرید حرفه‌ای و بررسی‌های متخصصانه‌ای را به مشتریان ارائه می‌دهد. این داروخانه با برند «جزیره مکمل» شناخته می‌شود و بهترین مکمل‌های ورزشی و غذایی را به افرادی که به دنبال ارتقای سلامت و عملکرد ورزشی خود هستند، پیشنهاد می‌کند.

آدرس داروخانه دکتر غریب زاده: بلوارقیطریه – روبرو ضلع‌جنوبی پارک – نبش‌کوچه محمودیان

معرفی کاملترین داروخانه های تهران

داروخانه دکتر مزیدی

داروخانه دکتر مزیدی با ارائه مجموعه‌ای کامل از مکمل‌های غذایی، ورزشی و بیمارستانی با مجوز رسمی وزارت بهداشت، به عنوان یکی از منابع معتبر و تخصصی در این حوزه شناخته می‌شود. این داروخانه محصولات متنوعی شامل مکمل‌های افزایش و کاهش وزن، دمنوش‌های گیاهی، فیبرهای گیاهی، روغن ماهی (امگا)، پروبیوتیک‌ها، مکمل‌های پوست، مو و ناخن، مولتی‌ویتامین‌ها و مواد معدنی ویژه بانوان، آقایان، کودکان و سالمندان، غذای فرموله گاواژ، مکمل‌های انرژی‌زا، سلامت کبد، استخوان و مفاصل، ضد استرس و آرامبخش، تقویت سیستم ایمنی و آنتی‌اکسیدان را به مشتریان خود عرضه می‌کند. همچنین، مکمل‌های بدنسازی متنوعی نیز در این داروخانه موجود است که به علاقه‌مندان ورزش کمک می‌کند به اهداف تناسب اندام خود برسند.

آدرس داروخانه دکتر مزیدی: تهران - میرداماد - بالاتر از میدان محسنی - نرسیده به شریعتی - خ رودبارشرقی شمالی - پ ۴۷ - طبقه اول - واحد ۶

داروخانه مرکزی هلال احمر

این داروخانه به عنوان یکی از مراکز اصلی تامین داروهای کمیاب و حیاتی در تهران شناخته می‌شود. داروخانه هلال احمر به ویژه برای بیماران با نیازهای خاص نظیر داروهای دیابت، داروهای بیماری‌های نادر و تجهیزات پزشکی مهم شناخته شده است

آدرس داروخانه مرکزی هلال احمر: تهران – قرنی – طالقانی – بین بشارت و ایرانشهر

نتیجه گیری

در این مطلب به معرفی بخشی از داروخانه‌های مختلف تهران پرداخته شد. هر کدام از این داروخانه با خدمات و طیف وسیعی از محصولاتی که دارند می‌توانند به افراد مختلف برای دستیابی به سلامتی خود کمک کنند و پاسخگوی نیاز آن‌ها باشند. شما می‌توانید با توجه به نوع نیاز و محل سکونت خود به یکی از داروخانه‌ها مراجعه کرده و مکمل مورد نظر خود را دریافت کنید. همچنین در صورتی که نمی‌خواهید به صورت حضوری مراجعه کنید می‌توانید از طریق داوخانه‌های آنلاین مانند داروخانه مثبت سبز اقدام به خرید محصولات مورد نظر خود کنید و در کمترین زمان سفارش خود را دریافت کنید.

انتهای پیام/

نظر شما