شناسهٔ خبر: 68647937 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

سهم مدیریت صنایع نفت و گاز در بوشهر عادلانه نیست

سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: درحالی که ۷۰ درصد تولید گاز مصرفی کشور دراستان بوشهر است ولی متأسفانه سهم مدیریت صنایع نفت و گاز در بوشهر صفر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، وحید نیک روش صبح امروز در نشست با اعضای شورای اسلامی بوشهر یکی از مطالبات عمومی در استان بوشهر را استفاده از ظرفیت نیروی جوان و متخصص بوشهری در پست‌های مدیریتی دانست، گفت: با توجه به آغاز کار دولت چهاردهم یکی از مطالبات عمومی در این استان استفاده از ظرفیت نیروهای جوان و متخصص بوشهری در پست‌های مدیریتی در سطح کلان کشور است.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم استان بوشهر را صنایع عظیم گاز دانست و افزود: در حالی که مردم این استان میزبان شایسته صنایع نفت، گاز و پتروشیمی هستند و 70 درصد گاز کشور در این استان تولید می‌شود، اما سهم این استان از مدیریت کلان در وزارت نفت صفر است که انتظار داریم نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با پیگیری خود زمینه استفاده به  حق نیروهای جوان و متخصص بوشهری در پست‌های کلان مدیریتی وزارت نفت و سایر دستگاه‌ها را فراهم کنند.

رئیس شورای شهر بوشهر با اشاره به اینکه این استان دارای نیروهای توانمند و متخصص در عرصه‌های گوناگون است، گفت: حل مشکل بیکاری جوانان یکی از اولویت‌هاست و در این راستا باید از همه ظرفیت‌ها استفاده شود.

نیک‌روش در ادامه با قدردانی از برنامه‌های اجرا شده در دهه آخر صفر، افزود: باید از موکب‌های خدمات‌رسان بوشهری که در این دهه در مشهد مقدس حضور داشتند و خدمت‌رسانی به زائرین کردند تشکر ویژه شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما