شناسهٔ خبر: 68646706 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

لیونل مسی بعد از ۴ ماه آماده بازی شد/ پیام هشدار لاپولگای فوتبال جهان به تیم‌های MLS

لیونل مسی پیامی امیدوارکننده برای هواداران اینترمیامی و البته هشدارآمیز برای رقبای MLS ارسال کرد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به نقل از روزنامه ورزشی و اسپانیایی مارکا، لیونل مسی آماده بازگشت به میادین فوتبال است و طی روزهای آینده برای اینترمیامی به میدان می‌رود.

خانم‌ها و آقایان، لحظه‌ای که همه منتظرش بودند بالاخره فرا رسید. همه چیز نشان می‌دهد که لیونل مسی آماده بازگشت به زمین برای اینترمیامی است و این اتفاق همین آخر هفته رخ خواهد داد.

در ویدئویی که مسی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرد، به نظر می‌رسد که کاملا بهبود یافته است، زیرا قرار است با این شنبه، ۱۴ سپتامبر، زمانی که تیمش از فیلادلفیا یونیون در استادیوم چیس در فورت لادردیل میزبانی می‌کند، دوباره ظاهر شود.

او در شرایطی عالی می‌دود، دریبل می‌زند و به توپ ضربه می‌زند و شکی نیست که او ایده‌هایی جدید برای خلق تفاوت در تیمش در راستای تلاش برای رسیدن به پلی آف و قهرمانی مقتدرانه در MLS را دارد.

لیونل مسی بعد از ۴ ماه آماده بازی شد/ پیام هشدار لاپولگای فوتبال جهان به تیم‌های MLS

فرصت‌های از دسته رفته فوق ستاره آرژانتینی

تقریبا چهار ماه از آخرین بازی لیونل مسی با تیمش در MLS می‌گذرد، زیرا او در اول ژوئن برابر سنت لوئیس سیتی بازی کرد و سپس در فینال کوپا آمریکا مقابل کلمبیا مصدوم شد.

همه چیز رو به بهبودی است، زیرا جمعه این هفته، جراردو مارتینو، سرمربی اینتر میامی، در مورد وضعیت جسمانی مسی با رسانه‌ها صحبت کرد و گفت که "او برای بازی فردا در نظر گرفته شده است."

لیونل مسی ۹ بازی اخیر تیمش را از دست داده است، اما این بار باشگاه در غیاب ستاره اصلی خود به خوبی کار کرده است، زیرا تنها با یک بار باخته و ۸ پیروزی به دست آورده است.

انتهای پیام/

نظر شما