شناسهٔ خبر: 68646693 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

معاون توسعه منابع اداره کل آموزش پرورش استان:

۲۶هزار مسافر تابستانی در مدارس کرمانشاه اسکان داده شدند

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه از پذیرش ۲۶ هزار مسافر در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان در تابستان امسال خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان‌های ایسکانیوز از کرمانشاه، فردین یاوری معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با اشاره به اتمام اسکان مسافران تابستانی در مدارس کرمانشاه، گفت: تابستان امسال ۶۰ هزار و ۵۸۹ نفر روز اسکان در خانه‌های معلم و مدارس استان به ثبت رسیده است.

یاوری خاطرنشان کرد: از ابتدای تابستان امسال ۵ هزار ۸۶۵ خانوار با جمعیت ۲۶ هزار و ۳۴۳ نفر در مدارس و اقامتگاه‌های آموزش و پرورش استان اسکان داده شدند.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه تابستان امسال ۳۰ مدرسه استان برای اسکان مسافران تابستانی تجهیز شده بود، گفت: در مجموع ۱۹۸ کلاس درس در مدارس استان برای اسکان مسافران تابستانی آماده شده بود که این کلاس‌های درس به دو دسته کلاس «ویژه» و «الف» تقسیم بندی شدند.

فردین یاوری افزود: کلاس‌های «ویژه» مجهز به امکاناتی شامل تختخواب، فرش، پتو، بالش، وسایل خنک کننده، یخچال و تلویزیون بوده و حمام و آشپزخانه مشترک داشتند و کلاس های درس گروه «الف» هم همه امکانات کلاس های ویژه به جز تختخواب را دارا بودند.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته کلاس‌های گروه «ب» و «ج» را هم با امکانات محدودتری آماده پذیرایی از مسافران تابستانی می‌کردیم که امسال این نوع خدمات‌دهی را حذف کردیم.

خبرنگار: رضا میرزایی

انتهای خبر/

نظر شما