شناسهٔ خبر: 68645599 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

دکو مدعی شد؛

یامال آماده ساختن بهترین بارسلونای تاریخ !

دکو معتقد است که لامین یامال این توانایی را دارد که به ساختن بهترین بارسلونای تاریخ کمک کند.

صاحب‌خبر -
یامال برای بهترین بارسلونای تاریخ بازی خواهد کرد
به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، یامال استعدادی است که در آکادمی باشگاه بارسلونا معروف به لاماسیا رشد کرد و حالا مورد توجه بسیاری در دنیای فوتبال قرار گرفته است و بسیاری از فوتبال دوستان معتقد هستند که او می‌تواند جای خالی لیونل مسی را در این تیم پر کند.
 
بارسلونا فصل گذشته موفق نشد در هیچ رقابتی به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، اما بازیکن یکی از ستاره‌های تیمش بود که نقش مهمی را در بسیاری از پیروزی‌های به دست آمده تحت هدایت ژاوی ایفا کرد و این فصل هم یکی از مهره‌های کلیدی هانسی فلیک به حساب می‌آید. به نظر می‌رسد که مدیران بارسا حساب ویژه‌ای روی او برای سال‌های پیش رو باز کرده‌اند و دکو به عنوان مدیر ورزشی این باشگاه مدعی شده است که این ستاره اسپانیایی می‌تواند به آنها برای ساختن بهترین بارسای ممکن کمک کند.
 
دکو در گفتگو با خبرنگاران در این باره اظهار داشت: لامین یامال برای بهترین بارسلونای تاریخ بازی خواهد کرد. او از زمانی که خیلی کوچک بود بازیکن خاصی بود. توانایی تکنیکی او با همه متفاوت است. او از نظر روانی هم با همه فرق دارد. این بازیکن در لحظات مهم و حساس فشار روانی خاصی در بارسلونا یا تیم ملی روی خودش احساس نمی‌کند.

نظر شما