شناسهٔ خبر: 68644496 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

توزیع ۲۵۰ بسته آموزشی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت مهاباد

با همت خیران مهاباد ۲۵۰ بسته آموزشی در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت این شهرستان توزیع شد.

صاحب‌خبر -

۲۵۰ بسته‌ آموزشی که شامل چهار دفتر، سه خودکار، یک بسته مدادرنگی، مدادتراش، پاکن و خط کش بود روز جمعه توسط جمعی از معلمان مهابادی بسته‌بندی شد تا بین دانش آموزان بی‌بضاعت توزیع شود.

محسن امیری یکی از مدیران مدارس مهاباد در این خصوص گفت: این وسایل کمک آموزشی توسط خیران شهرستان خریداری شده و جمعی از همکاران فرهنگی مشغول بسته‌بندی آنها هستند.

وی با قدردانی از این تلاش خیرین افزود: تعدادی از دانش‌آموزان در خانواده‌های بی‌بضاعت که شاید تامین این مقدار وسایل برای آنان سخت باشد، شناسایی شده و آیین بسته‌ها همزمان با توزیع کتاب درسی در اختیار آنان قرار داده می‌شود.

امیری ادامه داد: خانواده‌های نیازمند توسط مدیران مدارس شناسایی شده و در خصوص تعلق گرفتن بسته آموزشی به آنان اطلاع رسانی لازم صورت می‌گیرد و نیاز نیست که این خانواده‌ها به جای خاصی مراجعه کنند.

امید بابلی از بانیان جمع‌آوری این بسته‌های آموزشی در مهاباد هم گفت: هر سال در آستانه بازگشایی مدارس خیران با مراجعه خود اعلام می‌کنند که در این کار خیر سهیم باشند.

وی اضافه کرد: نیاز دانش‌آموزان به وسایل آموزشی در طول سال است و اگر خیران کمک‌های در این خصوص دارند، می‌توانند برای توزیع بین دانش اموزان بی بضاعت به تیم از معلمان مدارس تحویل دهند.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت دارای ۴۳ هزار نفر دانش‌آموز است که در قالب ۳۲۴ مدرسه شهری و روستایی دولتی و غیردولتی تحصیل می‌کنند.

نظر شما