شناسهٔ خبر: 68641849 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مردم اهواز در حمایت از مردم مظلوم غزه راهپیمایی کردند

جمعی از مردم انقلابی اهواز امروز همزمان با سراسر استان در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان غزه راهپیمایی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از استان خوزستان، جمعی از مردم انقلابی اهواز امروز همزمان با سراسر استان در محکومیت حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی و حمایت از زنان و کودکان غزه راهپیمایی کردند.

اقشار مختلف مردم از زن و مرد، پیر و جوان با مشت‌های گره کرده در گرمای اهواز پس از اقامه نماز جمعه در مراسم «جمعه‌های خشم» مقابل مصلای امام خمینی(ره) تجمع و سپس به سمت چهار راه آبادان راهپیمایی کردند.

مردم انقلابی، متعهد و همیشه در صحنه شهر اهواز درحالی این راهپیمایی را طی می‌کردند که با سردادن شعارهای کوبنده ضد استکباری و ضد صهیونیستی، صحنه‌های باشکوهی از خشم و انزجار خود از استکبار جهانی و ظلم و ستم در غزه و فلسطین را به نمایش گذاشتند.

راهپیمایان با در دست داشتن تصاویر مقام معظم رهبری، پرچم فلسطین و کاغذ نوشته‌هایی در دفاع از مردم مظلوم فلسطین، همدردی خود را با مردم این کشور اعلام کردند.

جوانان انقلابی اهواز پرچم ایران اسلامی را در کنار پرچم فلسطین و حزب الله لبنان به اهتزاز درآوردند تا اتحاد و همبستگی مسلمانان در حمایت از مردم فلسطین را به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/

نظر شما