شناسهٔ خبر: 68641829 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ایمانیه: ایمانیه:

امنیت، آسایش و مدیریت امروز ما مرهون خون مقدس شهداست

استاندار فارس گفت: شهدا، ایثارگران و خانواده آنان بر گردن همه ما حق بسیار زیادی دارند و امنیت، آسایش و مدیریت امروز ما مرهون خون مقدس و پاک بستگان عزیزانی است که در این میزخدمت پاسخگوی آنان هستیم.

صاحب‌خبر -

محمد هادی ایمانیه در حاشیه میزخدمت ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر استان فارس ضمن تبریک فرارسیدن روز نهم ربیع الاول آغاز امامت حضرت ولی عصر (عج)، گفت: امروز به دعوت انجمن فرزندان جهادگر شاهد استان فارس میز خدمت مردمی با حضور جامعه ایثارگری به ویژه فرزندان شاهد و ایثارگر برگزار شد و حسب وظیفه‌ای که در قبال ایثارگران عزیز داریم به درخواست‌ها رسیدگی می‌کنیم.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه شهدا، ایثارگران و خانواده آنان بر گردن همه ما حق بسیار زیادی دارند و امنیت، آسایش و مدیریت امروز ما مرهون خون مقدس و پاک بستگان عزیزانی است که امروز به این میز خدمت مراجعه می‌کنند، گفت: عمده درخواست‌های مراجعه کنندگان در حوزه مسکن و اشتغال بود که حتی المقدور سعی خواهیم کرد که مشکلات را کم کرده یا به صورت کامل رفع کنیم.

او با اشاره به حضور مدیران کل یا نماینده تام الاختیار ادارات استان میزخدمت‌های خدمت استانداری، بیان کرد: طبیعتا تک تک درخواست‌ها پس از بررسی به اداره و دستگاه اجرایی مربوطه به صورت آنی در همین میزخدمت برای پیگیری ارجاع داده خواهد شد.

ایمانیه افزود: معمولا میز‌های خدمت صبح‌های جمعه با حضور مدیران ادارات و سازمان‌های استان برپا می‌شود که در نهایت رضایت مندی هم استانی‌ها را به دنبال خواهد داشت.

در پایان این میز خدمت انجمن جهادگران شاهد استان فارس، به پاس درایت در حل مشکلات و توجه به خانواده شهدا، لوح یادبودی به محمد هادی ایمانیه اهدا کرد.

نظر شما