شناسهٔ خبر: 68640653 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

والیبال باشگاه های آسیا - یزد

مهدوی:شهداب مستحق جهانی شدن بود/امیدوارم فینال ایرانی داشته باشیم

سیده فرزانه شریفی

مربی تیم والیبال شهداب یزد گفت: تیم شهداب مستحق جهانی شدن بود و امیدوارم در فینال هم خوب کار کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی مربی تیم والیبال شهداب پس از راهیابی تیم به جام باشگاه‌های جهان و پیروزی برابر نماینده قزاقستان گفت: تبریک می‌گویم واقعاً مستحق این جهانی شدن بودیم چون زحمات زیادی کشیده شده بود و کل استان یزد پشت این تیم بود. خیلی از ارگان‌ها مخصوصاً استانداری و تربیت بدنی کمک کردند.

وی گفت: تشکر ویژه‌ای از مدیریت شهداب دارم که واقعاً سنگ تمام گذاشتند و برای این تیم هیچ کم نگذاشتند؛ هم در بازی تدارکاتی، هم در اختیار گرفتن بازیکنان کمکی و به ویژه آماده‌سازی این سالن که کار ساده‌ای نبود اما خداراشکر با همت شهداب یزد انجام شد.

مربی شهداب عنوان کرد: بازیکنان سنگ تمام گذاشتند و با توجه به تمرینات خوبی که داشتیم مستحق جهانی شدن بودیم. به هدف اولمان رسیدیم و انشالله خوب استراحت می‌کنیم.

وی خاطرنشان کرد: منتظریم که رقیبمان مشخص شود و برای آن بازی آماده شویم. بازی و مربی گری هر دو سختی‌های خاص خود را دارد و با توجه به اینکه من در مربی گری کم تجربه هستم این کار را دوست دارم و در کنار محمدی راد تجربه کسب می‌کنم. امیدوارم بتوانم به آنها کمک کنم تا بتوانیم قهرمان شده و مردم یزد را خوشحال کنیم.

مهدوی گفت: دوست داریم که تیم فولاد سیرجان پیروز شود که یک فینال ایرانی داشته باشیم. فکر می‌کنم تیم فولاد سیرجان ایرانیان پیروز دیدار با نماینده اندونزی می‌شود. هر دو قابل احترام هستند و هر کدام که به مرحله بعد راه پیدا کنند بازی فینال دیدنی خواهد بود.

نظر شما