شناسهٔ خبر: 68638726 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایبنا | لینک خبر

به همت نشر مهرک؛

کتاب «صدای تاریکی» اثر نیلوفر مالک منتشر شد

کتاب «صدای تاریکی» نوشته نیلوفر مالک با تصویرگری محدثه زینلی از سوی نشر مهرک منتشر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا کتاب «صدای تاریکی» نوشته نیلوفر مالک است که مطالعه آن برای افراد بالای ۱۳ سال مناسب است.

در بخشی از متن کتاب آمده است: «خواست برود طرف تخت، که بوی عجیبی به دماغش خورد. بوی آشنایی نبود، اما مطبوع بود. یک چیزی مثل بوی توتون پیپ پدربزرگ آنی بود. بو از سمت راست قفسه‌ها می‌آمد. آنجا فقط دیوار بود که وقتی درِ اتاق باز می‌شد، پشت در قرار می‌گرفت. دیوار در یک‌ونیم قدمی قفسه‌ها بود. ساوینا ناخودآگاه با دستان باز به طرف دیوار حرکت کرد. دو نیم‌قدم جلو رفت. یک‌دفعه صدای لولای درِ اتاق به گوشش رسید و در بسته شد. ساوینا تکانی خورد و بعد همان‌جا که ایستاده بود، میخکوب ماند. درِ اتاق هیچ‌وقت به خودی خود بسته نمی‌شد. گوش تیز کرد. سکوت دور و برش بیشتر او را ترساند. حس می‌کرد قلبش از حرکت ایستاده. تمام وجودش گوش شده بود. صدای حرکت نرمی را روی کف‌پوش اتاق حس کرد. لرزه‌ای به تنش نشست…»

نشر مهرک این کتاب را برای افراد بالای ۱۳ سال مناسب دانسته است و در توضیحات خود آورده است که کتاب «صدای تاریکی» می‌تواند به افزایش مهارت‌هایی همچون پرورش و تقویت مهارت گفت‌وگو، خودمراقبتی، درک اهمیت خانواده، مهارت تصمیم‌گیری، مقابله با مشکلات و سختی‌ها، نکوهش برچسب‌زدن بر دیگران، نکوهش قضاوت نادرست، مواجهه با تنهایی، تلاش برای رسیدن به هدف، درک ترس و غلبه بر آن، پرهیز از ناسپاسی، آشنایی با دنیای درونی نوجوانان، نکوهش دروغگویی، پرورش و تقویت مهارت حل مسئله کمک کند.

کتاب «صدای تاریکی» نوشته نیلوفر مالک با تصویرگری محدثه زینلی در ۱۹۶ صفحه و به بهای ۱۷۵ هزار تومان از سوی نشر مهرک (واحد کودک و نوجوان انتشارات سوره مهر) منتشر شده است.

نظر شما