شناسهٔ خبر: 68636675 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آفتاب | لینک خبر

وزیر ورزش عذرخواهی کرد

خبرگزاری مهر

وزیر ورزش و جوانان گفت: حق مردم این است که زمین خوب داشته باشند و بابت برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران و قرقیزستان در یک زمین بی کیفیت از مردم عذرخواهی می‌کنم.

صاحب‌خبر -
آفتاب‌‌نیوز :

احمد دنیامالی در خصوص برگزاری دیدار تیم ملی فوتبال ایران مقابل قرقیزستان در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در زمین ورزشگاه فولادشهر اصفهان که کیفیت خوبی نداشت، اظهار داشت: در این خصوص عذرخواهی می‌کنم حتماً انتقاداتی که مردم داشتند درست بود حقشان است و ما نباید چنین شرایطی را می‌داشتیم.

او ادامه داد: به مردم قول می‌دهم که حتماً زمین‌های مرتب و استادیوم‌های خوب خواهیم داشت. همین هفته یکی از جلساتی که دارم در مورد چند استادیومی است که مسابقات لیگ برتر در آن برگزار می‌شود. کار حرفه‌ای من ساخت و ساز و توسعه و کار‌های عمرانی است، ما ابتدا باید داشته‌های خودمان را قدر بدانیم و بعد به فکر توسعه فضای جدید باشیم.

وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: ورزشگاه آزادی ثروت ملی است، همچنین ورزشگاه‌هایی مانند تختی، ورزشگاه تبریز (یادگار امام (ره))، ورزشگاه شهید وطنی در قائم شهر و ورزشگاه مرحوم قایقران انزلی هم از ثروت‌های کشور به حساب می‌آیند. بالاخره این موارد بحث‌هایی است که ما باید از ظرفیت‌های خودمان استفاده کنیم البته دنبال توسعه هم هستیم و انشاالله برنامه‌های توسعه خودمان را پس از تصویب در دولت اعلام خواهیم کرد.

نظر شما