شناسهٔ خبر: 68635627 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

علیپور: از خرید مهاجم خارجی خوشحال شدم

علی علیپور از جذب لوکاس ژوائو، مهاجم خارجی جدید سرخ‌ها، ابراز خوشحالی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آخرین تمرین پرسپولیس پیش از سفر به عربستان برای دیدار با الاهلی در دور اول مسابقات لیگ نخبگان آسیا با حضور خبرنگاران برگزار شد. علی علیپور در حاشیه این تمرین در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: همانطور که می‌دانید در فیفادی کارهای بدنی بیشتری انجام دادیم و خودمان را برای بازی‌های آسیایی آماده کردیم تا انشالله با قدمی محکم وارد مسابقات شویم و بتوانیم از همان ابتدا به چیزی که می‌خواهیم، برسیم.

او در خصوص شرایط تیم فوتبال پرسپولیس توضیح داد: روز به روز هماهنگی بچه‌ها با یکدیگر بیشتر می‌شود و با همه وجود کار می‌کنیم تا هم از نظر بدنی و هم از نظر تاکتیکی بهتر شویم. الان در بهترین سطح قرار داریم و هنوز هم جا دارد بهتر از این شویم و بتوانیم در راستای هدف‌مان پیش برویم و در چهار جبهه‌ای که می‌جنگیم، با قدرت ظاهر شویم و چیزی را که می‌خواهیم، با هواداران به دست بیاوریم.

مهاجم پرسپولیس در ادامه گفت: در دو سه هفته اول بحث پیش فصل و بدنسازی وجود داشت و هر تیمی برای پشت سر گذاشتن شرایط بدنسازی به چند بازی زمان نیاز دارد اما مهم این است که روی روال خوبی هستیم و به امید خدا اتفاقات خوبی رخ خواهد داد.

علیپور در مورد جذب ژوائو و رقابت با او در خط حمله گفت: ما خوشحالیم که تیم‌مان چه در پست مهاجم و چه در پست‌های دیگر تقویت می‌شود. جدا از رقابت، دوستی بین‌مان خیلی مهم است چون همه در یک قطار هستیم و در یک مسیر برای یک هدف می‌جنگیم و موفقیت تیم مهم‌ترین چیزی است که در نظر داریم.

او در پاسخ به اینکه آیا کیفیت خوب زمین‌های عربستان باعث می‌شود پرسپولیس نمایش بهتری ارائه بدهد، گفت: یکی از موضوعات همین است که باعث شده ما زودتر برویم تا برای بازی‌ها آماده شویم و در یک شرایط خوب بتوانیم ۲-۳ جلسه تمرینی خوب داشته باشیم و با شرایط سازگار شویم. همانطور که می‌دانید زیرساخت‌های ما خوب نیست و نیاز داریم که زیرساخت‌هایمان در هر شهر به بهترین شکل باشد. ما تیم‌های خوبی داریم و امیدواریم بهترین اتفاقات بیفتد.

علیپور در پایان عنوان کرد: درگذشت پدر آقا خداداد عزیز و مادر آقا کریم عزیز را تسلیت می‌گویم. امیدوارم روح‌شان شاد باشد و آرزوی صبر برایشان دارم.

257 251

نظر شما