شناسهٔ خبر: 68632571 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

رونالدو: مربی نمی‌شوم، این نسل ما را قبول ندارند!

رونالدو: مربی نمی‌شوم، این نسل ما را قبول ندارند!

کریستیانو رونالدو می‌گوید که پس از بازنشستگی از فوتبال، به سمت مربی‌گری نخواهد رفت زیرا کار با نسل جوان را «دشوار» می‌داند.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: کریستیانو رونالدو می‌گوید که پس از بازنشستگی از فوتبال، به سمت مربی‌گری نخواهد رفت زیرا کار با نسل جوان را «دشوار» می‌داند.

این اسطوره منچستریونایتد و رئال مادرید در کانال یوتیوب جدید خود که به سرعت او را به یکی از پرطرفدارترین استریمرهای جهان تبدیل کرده است، نگاهی جذاب به زندگی و حرفه خود ارائه داده است.

رونالدو در حال حاضر در سال‌های پایانی دوران حرفه‌ای خود با النصر در لیگ حرفه‌ای عربستان بازی می‌کند و در تعطیلات ملی اخیر با پرتغال، نهصدمین گل دوران حرفه‌ای خود را به ثمر رساند.

این بازیکن ۳۹ ساله اکنون هدف دارد که ۱۰۰۰ گل به ثمر برساند؛ اما همچنین به آینده خود در فوتبال پس از بازنشستگی پرداخته است.

پس از بازنشستگی رونالدو به دلیل پروژه‌های تجاری خود و همچنین تقاضای رسانه‌ها برای نمایش او به‌عنوان کارشناس، مورد توجه قرار خواهد گرفت؛ اما هواداران امیدوارند که این فوتبالیست افسانه‌ای به مربی‌گری فوتبال روی آورد. در مصاحبه‌ای با ریو فردیناند، هم‌تیمی سابق خود در منچستریونایتد، رونالدو برنامه‌های بازنشستگی خود را توضیح داد و این احتمال را که او ممکن است در آینده به عنوان مربی فعالیت کند، رد کرد.

رونالدو: مربی نمی‌شوم، این نسل ما را قبول ندارند!

رونالدو گفت: «برای من مربی شدن دشوار خواهد بود؛ زیرا من علاقه‌ای به این نسل ندارم، به ویژه در فوتبال، آنها از تجربیات ما مشاوره نمی‌گیرند. آنها فکر می‌کنند همه چیز را می‌دانند، فکر می‌کنند تلفن‌ها، تیک تاک و اینستاگرام به آنها آموزش خوبی می‌دهند.

من چیزهای دیگری برای نگرانی دارم، فصل دیگری از زندگی من که بخش تجاری است و از آن هیجان‌زده هستم. این بخش برای من یک چالش خواهد بود و درگیر شدن در کسب و کارم برای من بهتر است.»

با این حال، رونالدو به این زودی‌ها از دوران پرافتخار خود خداحافظی نخواهد کرد و هدف دارد هم در عربستان سعودی و هم با تیم ملی پرتغال موفقیت‌هایی را به دست آورد.

رونالدو: مربی نمی‌شوم، این نسل ما را قبول ندارند!

او در پیروزی پرتغال در لیگ ملت‌ها مقابل کرواسی در هفته گذشته یک گل به ثمر رساند و سپس مقابل اسکاتلند نیز یک گل دیگر به تعداد گل‌هایش اضافه کرد.

در همین حال، رونالدو با انتقاد دوباره از اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، جنجال به پا کرده است. این مربی هلندی نیز در نشست خبری پیش از بازی شنبه مقابل ساوتهمپتون به این گفته‌های اسطوره پرتغالی باشگاه پاسخ داده است.

نظر شما