شناسهٔ خبر: 68632295 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

دیدار فولاد و کویت از نگاه سرمربیان و بازیکنانعطایی: به تمام بازیکنانم اعتقاد دارم

صاحب‌خبر -

سرمربی تیم فولاد سیرجان امروز سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم تا انگیزه لازم را دریافت کنند. من به همه بازیکنان اعتقاد دارم و می‌دانم در کجا از چه بازیکنی می‌توانم استفاده کنم.

به گزارش دپارتمان ارتباطات فدراسیون والیبال، مرحله یک چهارم نهایی بیست‌وششمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا امروز (پنج‌شنبه ۲۲ شهریور) با چهار دیدار در ورزشگاه اختصاصی شهداب یزد پیگیری شد.

تیم‌ فولاد سیرجان ایرانیان از ساعت ۲۰ امروز و در آخرین دیدار این مرحله به مصاف اسپورتینگ کلاب (کویت) رفت و سه بر صفر حریف خود را شکست داد و جمع چهار تیم نیمه نهایی این دوره از رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا را تکمیل کرد.

سرمربیان و بازیکنان دو تیم پس از این دیدار اظهار کردند:

بهروز عطایی سرمربی تیم فولاد سیرجان ایرانیان:

به مجموعه تیم سیرجان و مردم ایران تبریک می‌گویم که دو تیم ایرانی به مرحله نیمه‌نهایی این دوره از مسابقات صعود کردند. همگی می‌دانیم رقابت برابر تیم‌هایی که چندان با کیفیت نیستند سخت خواهد بود. تیم کویت بسیار معمولی بود و هیچ فشاری به ما وارد نکرد. تمام تمرکز ما این بود که بازیکنان از فضای بازی خارج نشوند و تمامی کارهایی که می‌خواستیم را انجام دهند که تا حدودی اتفاق افتاد اما در مجموع از عملکردمان راضی و خوشحالم که توانستیم به مرحله نیمه‌نهایی برویم. تیم اندونزی دو بازیکن دارنده مدال طلای المپیک و با کیفیت در اختیار دارد. همگی می‌دانیم والیبال یک ورزش گروهی است و متکی به یک تا دو بازیکن نیست البته که بازیکنان با کیفیت اثرگذار هستند اما به تنهایی نمی‌توانند تلاش کنند، ما در بازی‌هایی که تاکنون انجام دادیم تمام توان خود را نگذاشتیم چرا که هیچ حریفی تهدید جدی نبود. امیدوارم فردا بازی خوبی داشته باشیم، باتوجه به بازی‌های اندونزی سعی می‌کنیم آنالیز دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم سربلند از بازی فردا بیرون بیاییم. آسیب میرزاجانپور در بازی امروز دلیل بازی کردنش نمی‌شود اما سید محمد موسوی طی دو روز گذشته تحت درمان بود و به تشخیص دکتر ترجیح دادیم تا بازی فردا از ایشان استفاده نکنیم. امیدواریم تا فردا در آمادگی کامل به سر ببرد. ترکیب ثابت ما حفظ می‌شود من اصولا معتقد نیستم در جریان بازی تغییرات بی جهت داشته باشیم. امروز سعی کردیم از همه بازیکنان استفاده کنیم تا انگیزه لازم را دریافت کنند. من به همه بازیکنان اعتقاد دارم و می‌دانم در کجا از چه بازیکنی می‌توانم استفاده کنم.

تانر آتیک سرمربی تیم اسپورتینگ کلاب (کویت):

دلیل اینکه ما امروز باختیم این است که تیم سیرجان حدود سه ماه تمرین کرده و ما فقط ۱۰ روز تمرین کردیم. برای ما این مسابقات یک تمرین بود اما برای حریف اینگونه نبود. امروز سیرجان با سرویس‌هایش بر ما فشارهای زیادی وارد کرد و ما نتوانستیم از تیم‌های برگشتیمان به خوبی استفاده کنیم که یکی از دلایل باخت امروزمان بود. سیرجان با تیم کامل برابر ما بازی کرد اما شهداب اینگونه نبود. با تجربیات ما سیرجان شانس بیشتری برای قهرمانی در این رقابت‌ها دارد.

علی حاجی‌پور قطر پاسور تیم فولاد سیرجان ایرانیان:

گروه ما تقریبا گروه آسانی بود و بازی اولمان مقابل افغانستان را به عنوان بازی تدارکاتی محسوب می‌کردیم تا اینجا با تمام قدرت رقابت کردیم و در عین حال به تمام تیم‌ها احترام گذاشتیم، هر بازی در حال بهتر شدن هستیم تا پله به پله مراحل را طی کنیم. من یک مصدومیت خیلی سخت داشتم که برخی تصور نداشتند این دوره را خیلی کوتاه پشت سر بگذارم و دوره ریکاوری را با انگیزه یک‌سال و دوماه پشت سر گذاشتم و خیلی تلاش کردم تا به اینجا برسم تا بتوانم به مراحل بعدی فکر کنم. در سال گذشته یک هفته‌ای با تیم سیرجان بودم. این تیم هواداران والیبال دوستی دارد و از آن‌ها تشکر می‌کنم که بانوان و آقایانی از سیرجان تا اینجا برای تشویق ما آمده‌اند. امروز در پوئن اول بازی فرود تک‌پا باعث شد از ناحیه کمر اذیت شوم که اسپاسم است و امیدوارم تا بازی آینده برطرف شود.

فرناندو هرناندز قطر پاسور تیم اسپورتینگ کلاب (کویت):

بازی امروز بسیار خوب بود. تیم سیرجان سه ماه است که در حال تمرین است. ترکیب خیلی خوبی دارند اما تیم ما فقط ۱۵ روز برای تمرینات فرصت داشت چرا که برخی بازیکنان درگیر بازی‌های ملی بودند اگر ماهم وقت زیادی داشتیم قطعا عملکرد بهتری از خودمان به نمایش می‌گذاشتیم، نسبت به بازی‌هایی که تا کنون ارائه شده است فکر می‌کنم دو تیم ایرانی بهترین کیفیت را داشتند و شانس بیشتری برای قهرمانی دارند. سعید معروف فوق العاده‌است و ما باهم در ایتالیا هم تیمی بودیم.

برچسب ها: اسپورتینگ کلاب (کویت), الریان اسپورت کلاب (قطر), ایران, بیست و ششمین دوره, پاولودار والیبال کلاب (قزاقستان), جاکارتا بهایانگ کارا پرِسیسی (اندونزی), شهداب یزد, فولاد سیرجان ایرانیان, قهرمانی باشگاه های مردان آسیا 2024, کَم ایر (افغانستان), گاز الجنوب (عراق), والیبال, یزد

نظر شما