شناسهٔ خبر: 68630129 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

دادستان زرند برای ایستگاه آتش‌نشانی شهر سیریز مهلت گذاشت

کرمان - ایرنا - دادستان عمومی و انقلاب زرند مهلت ۴۵ روزه برای استقرار و تجهیز ایستگاه آتش‌نشانی برای شهر سیریز این شهرستان تعیین کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل کرمان، رضا یعقوبی روز پنجشنبه افزود: پس از تاریخ مذکور هر حادثه ای در شهر سیریز یا جاده هایی که در حوزه آن شهر اتفاق بیافتد و جان و مال شهروندان به دلیل حضور نیافتن آتش‌نشانی به مخاطره بیافتد، مسئولان مربوطه بدون هیچ ملاحظه ای تحت پیگرد قضایی و جبران خسارت قرار خواهند گرفت.

وی اظهار داشت: رسیدگی به این موضوع در پی گزارش تلویزیونی روی خط خبر شبکه استانی صدا و سیما و رصدِ موضوع مطروحه در این گزارش، در دستور کار دادستانی قرا گرفت.

این مسئول قضایی با ابراز ناراحتی از نداشتن ایستگاه و خودرو آتش‌نشانی در سیریز گفت: این شهر به دلیل قرار گرفتن در مسیر زرند _بافق همواره یک مسیر پرترافیک بوده که تصادفات جاده ای در این جاده ترانزیتی هر از گاهی جان و مال انسان‌ها را می گیرد.

وی ادامه داد: پس از اینکه اطلاع حاصل شد که این شهر با این همه فاصله با زرند، خودرو آتش نشانی ندارد لذا از منظر حقوق عامه لازم دیده شد دادستانی به این امر ورود کند.

یعقوبی افزود: به دلیل اهمیت موضوع از مسئولان مربوطه می خواهیم در اسرع وقت این مطالبه بحق مردم را به سرانجام برسانند.

مرکز شهرستان زرند در فاصله ۷۵ کیلومتری شمال شهر کرمان قرار گرفته است.

نظر شما