شناسهٔ خبر: 68629150 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

استان کرمان به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور باید تقویت شود

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید برای اتباع بیگانه غیرمجاز و قاچاق سوخت، تردد اشرار، انسداد مرز و مسائل کویر تصمیم جامع و عاجل گرفته شود، گفت : کمیسیون امنیت ملی با این هدف که استان کرمان را به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین ؛ ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز که در قالب سفر نظارتی به همراه اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به جیرفت واقع در جنوب استان کرمان سفر کرده است، در جمع خبرنگاران در فرودگاه این شهر بیان داشت:  در این سفر ضمن بازدید هوایی از برخی نقاط ضروری استان، ظرفیت ها، مزیت ها، نیازها و محدودیت هایی که استان در این زمینه دارد را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

او با بیان اینکه مسائل شرق و جنوب شرق کشور متعدد است افزود: قاچاق سوخت، اتباع بیگانه غیرمجاز،  تردد اشرار و انسداد مرز و مسائل کویر از جمله موضوعات مهمی است که باید برای آن تصمیم جامع و عاجلی گرفته شود.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اعلام کرد : اعضای این کمیسیون در جلسه شورای تامین شهرستان های جنوب استان کرمان هم امروز شرکت خواهند کرد.

وی ادامه داد: اعضای کمیسیون امنیت ملی همچنین مسائل استان کرمان را با حضور فرمانداران و مسئولان سیاسی و نظامی مورد بررسی قرار خواهند داد.

عزیزی تاکید کرد: امیدواریم این بازدیدها، رفت و آمدها و اقدامات نظارتی و جلساتی که با فرمانداران و متولیان امنیت استان کرمان برگزار می کنیم بتواند شاخص های امنیتی را ارتقا دهد.  

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس بیان کرد: کرمان از جمله استان هایی است که نیازمند توجه بیشتر و حمایت بیشتر دولت است.

او تصریح کرد : مساله رهاشدگی کویر در کشور باید حل شود و یکی از اهداف بازدیدهای اعضای کمیسیون امنیت ملی است.  

وی یادآور شد: کمیسیون امنیت ملی با این هدف که کرمان را به عنوان لنگرگاه جنوب شرق کشور تقویت کند به این استان آمده است.

عزیزی افزود: امید می رود این اقدام و نتایجی که در نهایت خواهیم داشت و گزارش و جمع بندی که ارائه می شود بتواند این خواسته ها را در برنامه هفتم محقق کند.

رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: پیگیر هستیم در پی این دیدارها و پیگیری ها موضوعات مهم تبدیل به قانون شود.

نظر شما