شناسهٔ خبر: 68628884 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: هنرآنلاین | لینک خبر

ناشرین حوزه «دفاع‌مقدس» به مازندران می‌روند

سیزدهمین «نمایشگاه ملّی کتاب دفاع‌مقدس و مقاومت» از 9 الی 13 مهرماه در محل نمایشگاه‌ بین‌المللی قائمشهر برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ادبیات خبرگزاری هنر ایران، سیزدهمین «نمایشگاه ملّی کتاب دفاع‌مقدس و مقاومت» همزمان با دومین کنگرۀ شهدای استان مازندران، از تاریخ نهم تا سیزدهم مهرها در شهر قائم‌شهر این استان برگزار می‌گردد.

مسئول مرکز حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه کربلا و دبیر اجرایی کنگرۀ 14500 شهید استان مازندران در اینباره به هنرآنلاین گفت: سیزدهمین نمایشگاه ملّی کتاب دفاع‌مقدس روز هشتم مهرماه با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، رییس سازمان بسیج، مسئولین استانی، ناشرین و نویسنده‌های ادبیات پایداری و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در قائمشهر افتتاح می‌شود.

سرهنگ محمد عباسپور در ادامه افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری خوب این نمایشگاه و استفادۀ حداکثری مردم، انجام شده و امیدواریم با توجه به باز شدن مدارس و دانشگاه‌ها و همزمانی برپایی نمایشگاه با هفتۀ دفاع‌مقدس شاهد استقبال خوب مردم باشیم.

وی در خاتمه ضمن دعوت از عموم مردم برای بازدید از این نمایشگاه ابراز داشت: مسئولین برگزاری نمایشگاه علاوه بر فراهم ساختن شرایط مطلوب برای حضور ناشرین، برنامه‌های جنبی ویژه‌ای همچون رونمایی، جلسات نقد و بخش مخصوص کودکان را هم تدارک دیده‌اند.

اشاره: نمایشگاه تخصصی کتاب دفاع‌مقدس چندسالی است که همزمان با کنگره‌های استانی شهدا برگزار گردیده و باتوجه به موضوعات و تنوع کتاب‌ها مورد توجه مردم قرار می‌گیرد.

photo13581354747

نظر شما