شناسهٔ خبر: 68627725 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

اگر سیتی اجازه بدهد؛

گواردیولا نزدیکتر از همه به نیمکت انگلیس!

فدراسیون فوتبال انگلیس چند گزینه را برای سرمربیگری تیم ملی انگلیس در نظر گرفته است.

صاحب‌خبر -

گواردیولا نزدیکتر از همه به نیمکت انگلیس!

به گزارش تابناک، طبق گزارش روزنامه تلگراف، فدراسیون با چندین مربی از جمله ادی هاو، گراهام پاتر و فرانک لمپارد گفت‌وگوهایی داشته است. کارسلی در حال حاضر به‌عنوان گزینه اصلی شناخته می‌شود اما فدراسیون مصمم است تمام گزینه‌ها را پیش از اتخاذ تصمیم نهایی بررسی کند.

عملکرد تیم کارسلی در دو بازی اولش بسیار تحسین‌برانگیز بوده است. او موفق به کسب پیروزی‌های ۲-۰ در برابر جمهوری ایرلند و فنلاند شده و چالش‌های بعدی‌اش بازی‌ برابر یونان و فنلاند در اکتبر و سپس بازی‌های برگشت در برابر یونان و جمهوری ایرلند در نوامبر خواهد بود. کارسلی به جوانان فرصت درخشش داده و مرحله بعدی برنامه‌هایش، ادغام ستاره‌هایی مانند جود بلینگام، فیل فودن و کول پالمر بدون اختلال در تعادل تیم است.

فدراسیون به جستجو برای یافتن سرمربی دائم تا پایان دوره موقت کارسلی ادامه خواهد داد و هدف این است که پیش از شروع رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶، جانشین مناسبی را منصوب کنند. شایعاتی مبنی بر علاقه فدراسیون فوتبال انگلیس به پپ گواردیولا، سرمربی سیتی نیز وجود دارد، اما هنوز وضعیت آینده او روشن نیست.

فهرست نامزدهای فدراسیون برای جانشینی سرمربی انگلیس چندان دلگرم‌کننده به نظر نمی‌رسد. هاو، پاتر و لمپارد مربیان توانمندی هستند، اما تجربه و اعتبار بین‌المللی لازم برای یکی از دشوارترین مشاغل دنیای فوتبال را ندارند. کارسلی عملکرد خوبی از خود نشان داده اما او هم تقریبا تازه‌وارد است. فدراسیون باید به دنبال یک مربی کلاس جهانی با سابقه موفقیت در مسابقات بزرگ باشد تا انگلیس را به نتایج درخشان در تورنمنت‌های بزرگ بین‌المللی برساند.

نظر شما