شناسهٔ خبر: 68627612 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

مدیرکل تشکل های بنیاد شهید کشور: مدیرکل تشکل های بنیاد شهید کشور:

جامعه ایثارگران مطالبه گری کنند

مدیرکل دفتر تشکل های ایثارگری و مشارکت های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور از تشکل های فعال در این حوزه خواست در بخش های مختلف مطالبه گری کنند.

صاحب‌خبر -

 

نریمانی در همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر استان های البرز و تهران در مجموعه فرهنگی و تفرحی شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی واقع در کوهسار ساوجبلاغ خطاب به ایثارگران حاضر در این همایش گفت: این مراسم جنبه آموزشی دارد و شما باید از این برنامه‌های آموزشی در راستای موضوع مهم توانمندسازی استفاده کنید.

وی تاکید کرد: هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران، پیوند نهادهای مردمی غیردولتی به ساختار و شبکه دولتی است و امیدواریم که محصول آن انسان‌های دانش بنیان باشد که بتوانند به مردم خدمت ارائه دهند.

 

نریمانی گفت: فلسفه خلقت انسان بر محور مقدس «خدمت» شکل گرفت. به دنبال این هستیم دست خدمت به طور خاص خانواده شهدا و ایثارگران و عامه برای همه مردم از طریق تشکل‌های غیردولتی باشد.

نریمانی با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب درباره حفظ کرامت خانواده شهدا و ایثارگران، خاطرنشان کرد: همه باید در مقابل این عزیزان تعظیم و تکریم کنیم زیرا ولی‌نعمت نظام هستند.

وی با اشاره به اجرای بیش از هفت هزار و ۵۰۰ نفر ساعت آموزش برای تشکل‌های شاهد و ایثارگر کشور گفت: ما در بنیاد شهید حامی تشکل‌های شاهد و ایثارگر هستیم .

برگزاری پایش سلامت تشکل ها و اجرای برنامه های آموزشی، فرهنگی و ورزشی متنوع از برنامه های اجرا شده در همایش یک روزه دبیران و اعضای تشکل های شاهد و ایثارگر است

نظر شما