شناسهٔ خبر: 68625466 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

بازگشت مسی به اینترمیامی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!/ آرژانتینی‌های بحران‌زده نگران وضعیت کاپیتان + جزئیات

پس از تعطیلات بین‌المللی سپتامبر، اینتر میامی فصل ۲۰۲۴ MLS را با هدف حفظ فرم قوی‌ای که تاکنون نشان داده است، از سر خواهد گرفت و بی‌صبرانه به دنبال بازگشت فوق ستاره خود است!

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به نقل از سایت مطرح و اسپانیایی آاِس، اینتر میامی با ۵۹ امتیاز از ۲۷ بازی و نتایج ۱۸ برد، ۵ تساوی و تنها چهار باخت، موفق به کسب رتبه پلی آف و صدرنشینی در کنفرانس شرق شده، که نسبت به فصل گذشته که در پایان فصل تضعیف شدند، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

اگرچه آن‌ها نتوانستند از عنوان خود در جام اتحادیه ۲۰۲۴ دفاع کنند، اما در مرحله یک هشتم نهایی توسط قهرمانان نهایی، کلمبوس کرو، اینتر میامی حذف شد و اکنون تمرکز این تیم بر حفظ نوار موفقیت و کسب نتیجه مطلوب در فصل آتی است.

بازگشت مسی به اینترمیامی همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد!/ آرژانتینی‌های بحران‌زده نگران وضعیت کاپیتان + جزئیات

چرا لیونل مسی تنها تمرین می‌کند؟

این شنبه، ۱۴ سپتامبر، اینتر میامی در ادامه فصل لیگ برتر فوتبال ۲۰۲۴ خود در ورزشگاه چیس میزبان فیلادلفیا یونیون خواهد بود. جراردو مارتینو، مربی، مشتاق بازیابی بازیکن و کاپیتان کلیدی خود، لئو مسی است که در فینال کوپا آمریکا از ناحیه مچ پا آسیب دید و از آن زمان دور بود و در اینترمیامی و آرژانتین حضور نداشت.

مسی به تمرینات توپ بازگشته است و در حالی که بازگشت او به اینترمیامی نزدیک است، ناکامی‌های جدیدی ظاهر شده است. او علاوه بر مشکلات مچ پا، اخیراً به دلیل آنفولانزا به طور جداگانه تمرین کرده است.

ما به زودی متوجه خواهیم شد که آیا کاپیتان اینتر میامی برای دیدار مقابل فیلادلفیا یونیون در ترکیب خواهد بود و به او اجازه می‌دهند به زمین بازگردد یا خیر! هواداران مشتاق دیدن بازگشت "شماره ۱۰ طلایی فوتبال" هستند، زیرا آخرین حضور مسی در فینال کوپا آمریکا ۲۰۲۴ بود، جایی بود که آرژانتین قهرمانی متوالی را تضمین و تصاحب کرد.

گاستون ادول، خبرنگار TyC Sports تایید کرد که مسی "هنوز در مسیر بازگشت در یکی از دو بازی بعدی اینتر میامی است"، به این معنی که انتظار تقریباً به پایان رسیده است. مسی تاکنون در این فصل ۱۲ گل و ۹ پاس گل تنها در ۱۲ بازی به ثمر رسانده است که عملکرد بسیار درخشانی است.

انتهای پیام/

نظر شما