شناسهٔ خبر: 68625438 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: طبنا | لینک خبر

کلاهبردار میلیاردی توسط پلیس فتا دستگیر شد

رییس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با وعده پیدا کردن کار از شهروندان به مبلغ 3میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود،خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعمال محدودیت های ترافیکی در مازندران از امروز

رییس پلیس راه استان از ممنوعیت تردد هر گونه موتورسیکلت در محورهای هراز ، فیروزکوه و کندوان از ساعت 12 امروز 21شهریور تا ساعت 6 صبح شنبه 24 ماه جاری خبر داد.

به گزارش طبنا، به نقل از  خبرگزاری پلیس، سرهنگ یدالله جهان تاب در تشریح این خبر بیان داشت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات پایان هفته و استفاده حداکثری هموطنان از این فرصت برای سفر در روزهای پایانی تابستان به شمال کشور، تمهیدات ترافیکی ویژه ای از امروز21شهریور جهت کاهش تصادفات و افزایش احتمال سلامتی مسافران در دستور کار پلیس راه قرار گرفت.

وی از ممنوعیت تردد هرگونه موتورسیکلت در محورهای هراز،فیروزکوه و کندوان از ساعت 12 امروز 21شهریور تا ساعت 6 صبح  روز شنبه مورخ 24 ماه جاری خبر داد و ضمن اعلام بلا مانع بودن آمد و شد وسایل نقلیه امدادی در مسیرهای ذکر شده،تصریح کرد : از ساعت 14 امروز در محور کندوان مسیر از مرز آباد به سمت تهران برای کلیه وسایل نقلیه ممنوع بوده وسپس از ساعت 17 تا ساعت 24از ابتدای پل زنگوله به سمت چالوس مسیر یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: ممنوعیت تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از کرج به چالوس همچنان ادامه داشته و در صورت سنگین بودن حجم ترافیک در روزهای 5شنبه مورخ 22 و شنبه 24 شهریور با صلاحدید ماموران پلیس راه ، محدودیت ترافیکی مقطعی به صورت رفت و برگشت انجام خواهد شد.

سرهنگ جهان تاب خاطرنشان کرد : در روز جمعه 23شهریور محدودیت آمدو شد ازساعت 14 از  بزرگ راه تهران به سمت چالوس برای خودروها اعمال و از ساعت 15 همین روز از ابتدای پل زنگوله به سمت شمال کاملا مسدود و این محور از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران تا ساعت 23 مسیر یک طرفه خواهد شد.

رییس پلیس راه استان ضمن بیان اینکه مسیر جاده قدیم کرج چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده،اظهار داشت: تردد خودروهایی که قصد عزیمت به سمت چالوس در روزهای اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند،از ساعت 11 از میدان امیر کبیر به سمت چالوس ممنوع است.

---------------------------------------------------------------------------------------------------

کشف 7 تن چوب قاچاق در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف 7 تن چوب قاچاق از داخل یک کامیون توسط ماموران انتظامی بخش گتاب خبر داد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر افزود: در راستای مبارزه با قاچاق محصولات و فرآورده های جنگلی، ماموران انتظامی بخش گتاب در ایست و بازرسی به یک خودروی  کامیون حامل چوب مشکوک شدند.

وی، افزود: ماموران خودروی مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن 7 تن چوب که به صورت غیر مجاز که از مناطق جنگلی و بالادست شهرستان بابل برداشت شده بود،را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل، تصریح کرد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی و محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی تحویل داده شد.

سرهنگ داداش تبار در پایان با اشاره به این که قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی را در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از آن مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای موادمخدر در بابل 

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از کشف بیش از یک کیلو و 500گرم مواد مخدر از نوع تریاک و هروئین پس از دستگیری یک سوداگر مرگ خبرداد. 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ "علی داداش تبار" با اعلام این خبر افزود: در پی اشراف اطلاعاتی ماموران پلیس مبارزه با  مواد مخدر شهرستان بابل مبنی بر فعالیت یکی از توزیع کنندگان حرفه ای مواد مخدر در سطح شهرستان، موضوع بصورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل از شناسایی مخفیگاه این قاچاقچی حرفه ای خبر داد و افزود : ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی، در اقدامی ضربتی و عملیات غافلگیرانه در بازرسی از منزل مسکونی متهم یک کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک و110گرم هروئین را کشف و این سوداگر مرگ را دستگیر کردند.

سرهنگ داداش تبار با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مرجع قضائی خاطر نشان کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر با جدیت از سوی پلیس دنبال می شود و شهروندان هرگونه مورد مشکوکی را از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

انهدام باند سارقان منازل در چالوس

فرمانده انتظامی شهرستان چالوس از دستگیری باند 5 نفره سرقت از منزل توسط پلیس آگاهی آن شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ محسن سلیمانی در تشریح این خبر، گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت از منازل در شهرستان چالوس موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده  انتظامی شهرستان چالوس، تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی، ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی موفق شدند اعضای یک باند 5 نفره  را در این ارتباط شناسایی کنند .

سرهنگ سلیمانی افزود: متهمان در اقدامی عملیاتی توسط پلیس آگاهی دستگیر و از مخفیگاه آنان اموال سرقتی شامل 2 دستگاه تلویزیون ،4 تخته فرش ،لوازم آشپزخانه ،یک دستگاه پمپ باد و... را کشف کردند.  

وی در ادامه گفت: 5 متهم ، شامل3 سارق و 2 مالخر با اعتراف به یک فقره سرقت از منزل پس از تشکیل پرونده روانه زندان شدند.

سرهنگ سلیمانی در ادامه افزود: شهروندان در صورت مشاهده رفت وآمد های مشکوک طی شبانه روز ، موضوع رابه فوریتهای پلیسی 110 گزارش دهند.

--------------------------------------------------------------------------------------------------

کلاهبردار میلیاردی توسط پلیس فتا دستگیر شد

رییس پلیس فتای استان از شناسایی و دستگیری فردی که در فضای مجازی با وعده پیدا کردن کار از شهروندان به مبلغ 3میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود،خبر داد.

به گزارش خبرگزاری پلیس،سرهنگ سامع خورشاد در تشریح این پرونده بیان داشت : ماموران پلیس فتا در پی دریافت چند فقره پرونده مبنی بر کلاهبرداری از شهروندان ، با راه اندازی پیج در پیام رسان های داخلی و خارجی با وعده پیدا کردن کار و درآمد در منزل در قبال دریافت مبلغی قابل توجهی وجه،بررسی موضوع را بصورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی متهم توسط ماموران پلیس فتا در یکی از روستاهای شهرستان بابل خبر داد و افزود : ماموران پلیس فتا پس از هماهنگی متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی تعدادی گوشی و سیم کار و کارتهای عابر که از آنها برای کلاهبرداری از شهروندان استفاده می شد، را کشف کردند.

رییس پلیس فتای مازندران تصریح داشت : متهم پس از اعتراف به کلاهبرداری 3میلیارد ریالی از شهروندان با تنشکیل پرونده و بدستور مرجع قضایی به زندان معرفی شد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

کشف11 فقره سرقت در محمودآباد

فرمانده انتظامی شهرستان "محمودآباد" از دستگیری سارق پمپ آب و سیم کابل برق با ارتکاب 11 فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "محمود حسین زاده" در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت  پمپ آب و سیم کابل برق کشاورزی  در شهرستان "محمودآباد "، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گفت.

وی افزود: ماموران با انجام بررسی های تخصصی و تحقیقات میدانی رد پای یک سارق حرفه ای و سابقه دار در این رابطه شناسائی و پس از هماهنگی‌ قضائی ،سارق را در عملیاتی غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و در بازرسی از منزل این متهم 6 دستگاه پمپ آب  وسیم کابل کشاورزی مسروقه را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان محمودآباد با اشاره به اعتراف سارق به جرم ارتکابی تصریح کرد: کارشناسان ارزش  اموال مسروقه کشف شده را 9میلیارد ریال برآورد کردند.

سرهنگ محمودحسین زاده تصریح کرد: ماموران سارق را با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی کردند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

ماینرهای میلیاردی که خاموش شدند 

فرمانده انتظامی ساری از کشف 42 دستگاه ماینر استخراج ارز دیجیتال به ارزش 10 میلیارد ریال خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری پلیس، سرهنگ "عبداله حسن زاده " در تشریح این خبر اظهار داشت: در راستای شناسایی و برخورد با استفاده کنندگان دستگاه‌های استخراج رمز ارز دیجیتال بدون مجوز ، ماموران  پایگاه امنیت اقتصادی ساری با کار اطلاعاتی از فعالیت یک سوداگر حرفه ای در این زمینه که اقدام به راه‌اندازی غیرقانونی دستگاه‌های تولید ارز دیجیتال در یک منزل مسکونی کرده بود، مطلع شدند .

وی افزود: ماموران پایگاه امنیت اقتصادی ساری با هماهنگی قضائی از محل مورد نظر بازدید و تعداد 42 دستگاه ماینر غیرمجاز را کشف کردند.

فرمانده انتظامی ساری با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی تجهیزات کشف شده را بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد کردند، عنوان داشت: در این ارتباط یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ حسن زاده در پایان خاطرنشان کرد: اجرای طرح های مبارزه با قاچاق کالا یکی از راهبردهای عملیاتی پلیس در پیشبرد اهداف ماموریتی فراجا در جهت رشد و شکوفایی اقتصاد کشور محسوب می شود و در این زمینه همراهی و همکاری تمام نهادها و بخش ها با پلیس ضروری است.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

نظر شما