شناسهٔ خبر: 68623556 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

آنروا: ۶ کارمند ما در بمباران اردوگاه النصیرات کشته شدند

آنروا اعلام کرد که در جریان دو بمباران هوایی ارتش اشغالگر به اردوگاه النصیرات، ۶ نفر از کارکنان این آژانس کشته شدند که این بیشترین قربانی در میان کارکنان سازمان ملل طی یک حمله است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه روز چهارشنبه با صدور بیانیه‌ای در جریان جنایت وحشیانه اشغالگران در بمباران مدرسه الجاعونی متعلق به سازمان امداد و نجات آن روا که به شهادت و زخمی شدن ده‌ها غیرنظامی انجامید، از کشته شدن شماری از کارکنان این سازمان وابسته به سازمان ملل خبر داد.

در همین ارتباط، پایگاه خبری روسیاالیوم شامگاه چهارشنبه به نقل از دفتر اطلاع رسانی دولتی در نوار غزه گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در دو بمباران هوایی مدرسه متعلق به سازمان آن روا در مرکز نوار غزه را هدف قرار داد و علاوه بر هدف قرار دادن غیرنظامیان آواره فلسطینی که در این مدرسه پناه گرفته بودند، شماری از کارکنان سازمان آن روا را نیز هدف قرار داد.

از سوی دیگر، سازمان آن روا وابسته به سازمان ملل در بیانیه‌ای اعلام کرد که در جریان دو حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه، ۶ نفر از کارکنان این آژانس به کشته شدند که این بیشترین قربانی در میان کارکنان سازمان ملل طی یک حمله است.

گفته می‌شود در مدارس وابسته به آن روا بیش از ۵ هزار آواره فلسطینی از بیم حملات اشغالگران پناه گرفته‌اند.

در ادامه تحولات جنگ غزه، «آنتونیو گوترش» دبیرکل سازمان ملل شامگاه چهارشنبه در سخنانی با اشاره به اینکه آنچه در غزه رخ می‌دهد غیرقابل قبول است، هدف قراردادن کارکنان آن روا در غزه از سوی اشغالگران را به شدت محکوم کرد.

گفتنی است که دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه پیشتر شامگاه روز چهارشنبه اعلام کرد که شمار شهدای بمباران مدرسه الجاعونی وابسته به سازمان آن روا در اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه به ۱۸ نفر افزایش یافته است.

نظر شما