شناسهٔ خبر: 68622469 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

قیمت هوندا ens۱ برای مشتریان مشخص شد [شهریور ۱۴۰۳]

هوندا ens۱ یکی از کراس‌اوور‌های جدید و وارداتی بازار ایران است که در واقع نسخه الکتریکی هوندا وزل به حساب می‌آید. البته باید خاطرنشان کنیم که این خودرو را با نام هوندا HR-V نیز می‌شناسند. معین‌خودرو، وارد‌کننده این کراس‌اوور، اکنون قیمت هوندا ens۱ را برای مشتریان نهایی اعلام کرده است. این خودرو با قیمت ۲ میلیارد و ۴۸۹ میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته شرکتی دیگر به نام اروین‌خودرو نیز واردکننده هوندا ens۱ شناخته شده است.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هوندا ens1 یکی از کراس‌اوورهای جدید و وارداتی بازار ایران است که در واقع نسخه الکتریکی هوندا وزل به حساب می‌آید. البته باید خاطرنشان کنیم که این خودرو را با نام هوندا HR-V نیز می‌شناسند. معین‌خودرو، وارد‌کننده این کراس‌اوور، اکنون قیمت هوندا ens1 را برای مشتریان نهایی اعلام کرده است. این خودرو با قیمت 2 میلیارد و 489 میلیون تومان به فروش می‌رسد. البته شرکتی دیگر به نام اروین‌خودرو نیز واردکننده هوندا ens1 شناخته شده است.
 
هوندا ens1 نخستین بار در نمایشگاه خودرو تهران 1402، به مشتریان ایرانی معرفی شد. همان‌طور که اشاره کردیم، 2 شرکت معین‌خودرو و اروین‌خودرو هم‌زمان این کراس‌اوور را برای واردات به بازار ایران در نظر گرفته بودند. البته علاوه‌بر نسخه الکتریکی، نسخه درون‌سوز این خودرو، هوندا وزل، نیز در لیست خودروهای وارداتی به کشورمان قرار دارد.
 
قدرت هوندا ens1 را تک موتور الکتریکی با 201 اسب‌بخار قدرت و 310 نیوتن‌متر گشتاور تأمین می‌کند. سیستم انتقال قدرت تک‌سرعته قدرت و گشتاور را در این خودرو به دیفرانسیل جلو منتقل می‌کند. پکیج باتری‌های هوندا ens1 ظرفیتی معادل 68.8 کیلووات ساعت دارد. با یک بار شارژ این باتری‌ها، می‌توانید در حالت ایده‌آل 510 کیلومتر را طی کنید. شارژ سریع این باتری‌ها از 20 درصد تا 80 درصد حدود 40 دقیقه زمان می‌برد اما برای شارژ کامل آن با برق شهری 9.5 ساعت زمان نیاز دارید.
 
در ازای پرداخت قیمت هوندا ens1 این امکانات نصیب مشتریان می‌شود:
 
ترمز پارک برقی، کنترل ترمزها در پیچ، اتوپارک، حالات رانندگی مختلف، هشدار خروج از خط، هشدار برخورد از جلو، سنسور پارک جلو و عقب، رادار نگهدارنده بین خطوط، دوربین عقب و دوربین 360 درجه، کروز کنترل تطبیقی،‌ اتوهلد، سقف شیشه‌ای، کنترل از راه دور خودرو با تلفن همراه، صندلی برقی راننده، 6 کیسه هوا، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سیستم تشخیص خستگی راننده و رادار تابلوخوان.
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما