شناسهٔ خبر: 68619254 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: شانا | لینک خبر

در آیین تکریم و معارفه هیئت‌رئیسه صندوق‌های صنعت نفت مطرح شد

صیانت و افزایش منابع و دارایی‌های صندوق‌های صنعت نفت زیرساخت پایدار برای خدمات است

رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت گفت: حفظ و افزایش منابع و دارایی‌های صندوق‌ها اهمیت بالایی دار ، زیرا توسعه این بخش به‌معنای حمایت از اصول و مبانی بنیادی صندوق‌ها و تداوم فعالیت‌های آن است.

صاحب‌خبر -

به گزارش شانا به‌نقل از صندوق‌های بازنشستگی پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت، آیین تکریم و معارفه اعضای هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت، بعدازظهر روز سه‌شنبه (۲۰ شهریور) با حضور رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌ها برگزار شد.

 سعید خوشرو، رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت در آغاز این آیین گفت: از رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه پیشین به سبب اقدام‌های انجام‌شده در دوره سه‌ساله قدردانی می‌کنم.

وی افزود: پیش از آغاز نشست، در قالب ارائه گزارش جامع و روشن، از سوی جناب آقای بیات، اقدام‌ها و فعالیت‌های انجام‌شده در دوره سه‌ساله، مرور شد.

 رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت ادامه داد: عرصه خدمت در صنعت نفت به‌ویژه در صندوق‌های بازنشستگی پیوسته و مستمر است. ازاین‌رو در مقاطع زمانی مشخص خدمتگزاران جدید، فرصت و نعمت خدمت می‌یابند و این فرایند ادامه می‌یابد، بنابراین آثار و پیامدهایی که از فعالیت مدیران در صحنه کار و تلاش و خدمتگزاری باقی می‌ماند بااهمیت و ارزشمند است.

 خوشرو تصریح کرد: حفظ و افزایش دارایی و منابع صندوق‌ها اهمیت بالایی دارد، زیرا این عمل به معنای حمایت از اصول و مبانی بنیادی صندوق‌ها و تداوم فعالیت‌های آن است. درواقع، این اقدام‌ها به‌عنوان پشتوانه‌ای برای ارائه خدمات و انجام تعهدات قانونی به جامعه ذی‌نفعان عمل می‌کند.

در این نشست رئیس و اعضای پیشین هیئت‌رئیسه در سخنانی کوتاه، گزارشی در محورهایی مانند توان مالی، پروژه‌های در دست اجرا، میزان و رشد دارایی‌ها، مطالبات، مسائل حقوقی و بیمه‌ای و خدمات صندوق‌ها ارائه کردند.

رئیس و اعضای جدید هیئت‌رئیسه صندوق‌ها ضمن بیان نکاتی درباره محور گزارش‌ها، از اقدام‌های انجام‌شده تشکر و قدردانی کردند.

محسن پاک‌نژاد وزیر نفت، روز دوشنبه (۱۹ شهریورماه) در حکمی، سعید خوشرو را به‌عنوان رئیس هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی، پس‌انداز و رفاه کارکنان صنعت نفت منصوب کرد، همچنین وزیر نفت در احکامی جداگانه، علی کاردر، حمیدرضا عراقی، عیسی مقدمی‌زاد، سید مهدی هاشمی، احمد نصیری، و تقی ابراهیمی را به‌عنوان اعضای اصلی و کریم زمانی و جهانگیر پورهنگ را به‌عنوان اعضای علی‌البدل هیئت‌رئیسه صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت منصوب کرد.

نظر شما