شناسهٔ خبر: 68618321 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر:

ساحل خلیج فارس میزبان نمایشگاه هفته دفاع مقدس می‌شود

سرهنگ پاسدار «غریبی» گفت: برگزاری وزین مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمترین دینی است که ما می‌توانیم در قبال ایثارگران و آزادگان و شهدای دفاع مقدس و خانواده‌های آنان انجام دهیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع پرس بوشهر سرهنگ پاسدار«علیرضا غریبی»مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزشهای دفاع مقدس استان بوشهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه های هفته دفاع مقدس در فرمانداری بوشهر با گرامیداشت چهل و چهارمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ معرفتی است که در همه ابعاد کارآمدی و کارایی خود را نشان داده و در شرایط کنونی به عنوان یک الگو قابلیت استفاده دارد.

وی درادامه افزود:برگزاری وزین مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس کمترین دینی است که ما می توانیم در قبال ایثارگران و آزادگان و شهدای دفاع مقدس و خانواده های آنان انجام دهیم.

سرهنگ غریبی با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یک دانشگاه ملی و فرا ملی بود و نباید از خاطرمان برود گفت: باید آن رشادت‌ها و الگو‌های بشری، ترویج یابد و با اثر گذاری خود بتواند برای نسل جدید و جوان جامعه چراغ راهی ارزشمند باشد؛ چرا که دفاع مقدس مکتب پرورش انسان‌های آزاده و با استقامت بود.

وی با اشار به برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس افزود: سواحل نیلگون خلیج تا ابد فارس در جوار میدان شهید «ریيسعلی دلواری» میزبان برپایی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با حضور ادارات ونیروهای مسلح استان است که ان شالله  شاهد استقبال مردم به خصوص جوانان ونوجوانان خواهیم بود.

مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس بوشهر تصریح کرد: شعار هفته ی دفاع مقدس امسال "در راه فتح قله ایم" بوده و  برنامه ها باید حول محور این شعار و نوآوری و خلاقیت در کارها به منظور انتقال هر چه بهتر دلاوری های رزمندگان و شهدا در دفاع مقدس در دستور قرار گیرد.

انتهای پیام/

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما