شناسهٔ خبر: 68617920 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

بررسی سند تفاهم‌نامه همکاری مشترک رسانه‌ای تهران و بغداد

سند تفاهم‌نامه رسانه‌ای ایران و عراق که قرار است در سفر رییس‌جمهور به بغداد امضا شود، در جریان سفر معاون امور رسانه‌ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عراق مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در جریان نشست مشترک هیات مقدماتی سفر رئیس جمهور به عراق که با حضور طرف‌های عراقی به منظور بررسی و آماده‌سازی اسناد پیش‌نویس موافقتنامه‌ها و یادداشت تفاهم‌های در دستور کار روابط دوجانبه برگزار شد، سند تفاهم‌نامه همکاری مشترک رسانه‌ای تهران و بغداد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

فرشاد مهدی پور ـ معاون امور رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جمهوری اسلامی ایران ـ و علی المؤید ـ رئیس سازمان رسانه و ارتباطات جمهوری عراق ـ با هدف ارتقاء روابط همکاری حرفه‌ای موجود و با توجه به روابط برادرانه مستحکم و موجود میان دو کشور و تمایل هر دو طرف به تقویت و ادامه توسعه همکاری در عرصه رسانه و باور دو طرف به ضرورت همکاری دائم و کارآمد در جهت منافع و رعایت قوانین و مقررات دوکشور برای امضای تفاهم نامه همکاری‌های رسانه ای به توافق رسیدند.

این تفاهم نامه قرار است در جریان سفر دکتر مسعود پزشکیان به بغداد، میان دو کشور به امضا برسد.

دو طرف پیش از این و در جریان سفر اردیبهشت ماه سال جاری هیات رسانه‌ای ایران به سرپرستی معاون رسانه ای و تبلیغات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به بغداد، برای تهیه مقدمات و امضای یک تفاهم‌نامه همکاری‌های رسانه‌ای، به توافق رسیده بودند.

انتهای پیام

نظر شما