شناسهٔ خبر: 68617276 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

موافقت تاسیس ۶ مجموعه گردشکری در کردستان صادر شد

سنندج- ایرنا- معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان گفت: موافقت اولیه برای تاسیس ۶ مجموعه گردشگری با سرمایه‌گذاری ۵۲۰ میلیارد ریال در استان صادر شد.

صاحب‌خبر -

به‌ گزارش ایرنا، آرمان وطن‌دوست روز چهارشنبه در جلسه کمیته‌فنی گردشگری و سرمایه‌گذاری استان در سنندج اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های گردشگری کردستان، هفت طرح سرمایه‌گذاری به کمیته‌فنی گردشگری استان تحویل و بررسی شد.

وی افزود: با ارزیابی‌های انجام شده توسط کارشناسان و اعضای کمیته‌ فنی، برای ٦ مورد از این طرح‌ها شامل سه مجتمع گردشگری و سه واحد پذیرایی موافقت اولیه صادر شد.

معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌ دستی کردستان،حجم سرمایه‌گذاری این طرح‌ها را ۵۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: با به بهره‌برداری از این پروژه‌ها برای ۴۱ نفر به‌صورت مستقیم شغل ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه با اجرای یک طرح نیز مخالفت شد، اظهار کرد: موقعیت طرح، مساحت زمین، توان مالی سرمایه‌گذار و ایجاد اشتغال از جمله اولویت‌های صدور مجوز برای ایجاد تأسیسات گردشگری مختلف در سطح استان است.

نظر شما