شناسهٔ خبر: 68617174 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

نرخ نامه سرویس مدارس اعلام شد

صاحب‌خبر -

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد نرخ نامه سروس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را در این شهر اعلام کرد.

نرخ نامه سرویس مدارس اعلام شد
تین نیوز |

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد نرخ نامه سروس مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۳ - ۱۴۰۴ را در این شهر اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، سجاد کاظمی اظهار کرد: نرخ نامه سرویس مدارس در سال تحصیلی جدید حدود ۲۰ تا ۲۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

کاظمی افزود: بر این اساس برای سرویس های مینی بوس مسیرهای تا ۲ کیلومتر مبلغ سه میلیون و ۶۰۰ هزار ریال، ۲ تا چهار کیلومتر چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و از چهار تا ۶ کیلومتر نیز پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

وی ادامه داد: همچنین برای خودروهای ون نیز مسیرهای مذکور به ترتیب مبالغ چهار میلیون و ۸۰۰ هزار ریال، ۶ میلیون ریال و هفت میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و همچنین خودروهای سواری نیز به ترتیب پنج میلیون و ۴۰۰ هزار ریال، هفت میلیون و ۲۰۰ هزار ریال و ۹ میلیون ریال تعیین شده است.

کاظمی با تاکید بر اینکه سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد تنها مرجع صدور مجوز برای رانندگان متقاضی سرویس مدارس است یادآور شد: این نرخ ها در خودروی سواری برای چهار سرنشین، ون ۱۰ سرنشین و مینی بوس به تعداد ۱۶ سرنشین تعریف شده و نسبت به سایر موضوعات توافقی است.

وی عنوان کرد: با هرگونه تخلف و دریافت وجه اضافی از سوی رانندگان برخورد و علاوه بر جریمه نسبت به توقیف خودروی مذکور اقدام خواهد شد.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد اضافه کرد: والدین در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند با مراجعه به سازمان حمل و نقل شهرداری خرم آباد و یا با شماره تلفن ۳۳۳۱۱۸۰۳۳ مراتب را برای رسیدگی و برخورد اعلام کنند.

کاظمی تاکید کرد: والدین باید برای ایاب و ذهاب دانش آموزان خود تنها از سرویس های دارای مجوز و برچسب سازمان استفاده کنند و رانندگان متقاضی نیز می توانند تا قبل از یکم مهرماه مراحل ثبت نام خود را در سازمان حمل و نقل شهرداری کامل کنند در غیر اینصورت خودروهای متخلف فاقد مجوز توقیف و برخورد قانونی لازم با آنان صورت خواهد گرفت.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

نظر شما