شناسهٔ خبر: 68617146 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تابناک | لینک خبر

همه‌چیز درباره پاویون ایران در جیتکس دبی2024

پاویون ایران امسال در سالن ۱۴ در مجموعه سالن پاویون‌های کشور‌ها، در مجاورت پاویون‌های کشور‌های روسیه، ایتالیا، ترکیه، قبرس، هندوستان، مصر، تونس، اسلونی، عربستان، کانادا، آفریقای جنوبی، لیتوانیو جمهوری آذربایجان جانمایی شده است.

صاحب‌خبر -

پاویون جمهوری اسلامی ایران در چهل و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری اطلاعات و ارتباطات جیتکس دایر می‌گردد.

به گزارش تابناک، چهل و چهارمین دوره نمایشگاه جیتکس دبی از تاریخ ۲۳ الی ۲۷ مهر ماه ۱۴۰۳ و با مشارکت بیش از ۷۰۰۰ شرکت برگزار خواهد شد. نمایشگاهی پرسابقه و نام آشنا برای فعالان این عرصه در جهان که سالهاست در محور‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات، نرم افزار، سخت افزار، هوش مصنوعی، تجارت الکترونیک، سازندگان سرور، تکنولوژی شبکه، ساختمان‌های هوشمند و زیرساخت، انرژی و محیط زیست، حمل‌ونقل، اینترنت اشیاء، انرژی و محیط زیست، زیر ساخت و امنیت شبکه، مخابرات، دولت هوشمند، سلامت، فناوری آموزشی، فینتک، بلاک چین و... برگزار می‌گردد.

به طور کلی اکوسیستم GITEX GLOBAL شامل ٩ سرفصل مهم این حوزه است: GITEX GLOBAL - AI Everything - GITEX Impact - Future Urbanism - GLOBAL Devslam - Expand North Star - Fintech Surge - Future Blockchain Summit - and Marketing Mania.

جیتکس دبی، پلتفرمی جهانی با سابقه برگزاری در چند دهه است که هر ساله میزبان غرفه داران و بازدیدکنندگان بیش از ١٨٠ کشور از جمله ایتالیا، هند، برزیل، بحرین، عربستان سعودی، کره، ژاپن، فرانسه، صربستان، سوئد و غیره است و پیش بینی می‌شود که در فرصت پنج روزه امسال، پذیرای بیش از ١٨٠ هزار بازدید کننده باشد.

فرصتی که ایران هم با تدارکاتی ویژه، می‌کوشد از آن بهره‌مند شود و بر این اساس، پاویون ایران امسال در سالن ۱۴ در مجموعه سالن پاویون‌های کشور‌ها، در مجاورت پاویون‌های کشور‌های روسیه، ایتالیا، ترکیه، قبرس، هندوستان، مصر، تونس، اسلونی، عربستان، کانادا، آفریقای جنوبی، لیتوانیو جمهوری آذربایجان جانمایی شده و در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

به تاکید مدیر پاویون کشورمان، ایران می‌تواند از ظرفیت این دست رویداد‌های منطقه‌ای برای فراهم آوردن مقدمات حضور صادرکنندگان و تولیدکنندگان کشورمان در بازار‌های جهانی استفاده کرده و با معرفی توانمندی‌های خود و جذب مشتریان بالقوه، برای ارائه محصولات و خدمات به بازار‌های جهانی راه یابد.