شناسهٔ خبر: 68616630 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس‌کل دادگستری یزد: خروجی اجرای سند تحول قوه قضاییه باید تسهیل کار مردم باشد 

یزد- ایرنا- رییس‌کل دادگستری یزد گفت: اجرای کامل و جامع سند تحول قضایی منجر به تسهیل کار مردم در قوه قضاییه، ارتقای شفافیت و تسریع در تحقق اهداف و راهبردهای کلان نظام اسلامی در انتظام بخشی به امور شود. 

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی دادگستری یزد، حجت الاسلام " حسین طهماسبی " در جلسه شورای قضایی استان افزود: هدف از نشست های مشترک پیرامون سند تحول، پیشبرد امور به صورت اجرایی و عملیاتی است و تصمیمات و مصوبات این نشست ها باید منتج به نتیجه شود.

وی ادامه داد: گزارش از اقدامات صورت گرفته باید همراه با نتایج حاصله و ارائه راهکار برای رفع نواقص احتمالی باشد تا بتوان با بررسی دقیق نقاط قوت و ضعف برای بهبود وضعیت موجود و سامان دهی اوضاع تصمیمات جدید اتخاذ کرد.

این مسئول با اشاره به تقسیم وظایف و دسته بندی راهبردها و راهکارها در سند تحول و تعالی قوه قضاییه بر اساس نقش و جایگاه هر دستگاه گفت: بخش هایی از سند استانی است و اجرای آن چنانچه نیازمند اصلاح قوانین و مقررات باشد نظیر قضا زدایی در سطح کلان کشوری پیگیری خواهد شد.

طهماسبی افزود: اما بخش هایی که به استان ها مرتبط است چه به عنوان دستگاه اصلی، چه به عنوان معین باید با دقت و اهتمام پیگیری و تاحصول نتایج ملموس در امور مردم وتسهیل و تسریع روندها ادامه پیدا کند.

در این نشست اعضای شورای قضایی استان تحت عنوان کارگروه های هفت گانه اجرای سند تحول و تعالی قوه قضاییه به ارائه گزارش اقدامات صورت گرفته پرداختند.

نظر شما