شناسهٔ خبر: 68616092 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

همسر مکرون در سریال منفور پاریسی‌ها

حسین شایسته

بریژیت ماکرون بانوی اول فرانسه و همسر امانوئل مکرون به عنوان بازیگر به سریال معروف «امیلی در پاریس» پیوست.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، لیلی کالینز که نقش اصلی این سریال کمدی درام را بازی می‌کند در گفتگویی با مجله «Elle» گفت که همسر امانوئل مکرون، رئیس‌جمهور فرانسه نقش کوتاهی در این سریال خواهد داشت و ایده آن زمانی به ذهنمان رسید که دارن استار خالق این سریال و من او را در در دسامبر ۲۰۲۲ و در کاخ الیزه با بریژت مکرون ملاقات کردیم.

کالینز افزود: «بریژیت مکرون از طرفداران بزرگ این سریال است. این حضور کوتاه در فصل ۴ سریال رقم می‌خورد.» ظاهراً صحنه مربوط به بریژت مکرون در ماه آوریل فیلمبرداری شده است.

به گزارش پولتیکو، با این حال همه افراد مانند همسر رئیس جمهور فرانسه طرفدار سریال «امیلی در پاریس» نیستند و این سریال در سال ۲۰۲۰ با نقدهای متفاوتی به دلیل ارائه تصویرهای کلیشه‌ای از پاریسی‌ها و فرهنگ فرانسوی رو به رو شد.

این سریال به ویژه در میان ساکنان پایتخت فرانسه منفور است؛ جایی که مردم محلی خشمگین مکان‌های فیلمبرداری سریال را با گرافیتی‌های ضد «امیلی در پاریس» تخریب کردند. با این وجود، این سریال یکی از پربیننده‌ترین‌ها محصولات نتفلیکس است و صدها میلیون بار پخش شده است.

این اولین بار نیست که بریژت مکرون، معلم سابق نمایش در دبیرستان، نقش خودش را در تلویزیون بازی می کند. او برای مدت کوتاهی در سریال کمدی فرانسوی «رختکن» (Vestiaires) در سال ۲۰۱۸ ظاهر شد و یک فیلم بیوگرافی از زندگی او در دست ساخت است.

نیمه دوم فصل چهارم سریال «امیلی در پاریس»، شامل قسمتی با نقش‌آفرینی کوتاه بریژت مکرون، روز پنجشنبه پخش می‌شود.

انتهای پیام

نظر شما