شناسهٔ خبر: 68615893 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

عاملان نزاع در بیمارستان سیدالشهدا فارسان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان از دستگیری عاملان نزاع و درگیری در بیمارستان سیدالشهدا فارسان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری، غضنفر محمدحسینی امروز_ چهارشنبه بیست‌ویکم شهریور_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی اعلام درگیری در شهر جونقان به مرکز ۱۱۰ شهرستان فارسان، بلافاصله مأموران گشت بخش جونقان به محل اعزام شدند، متأسفانه تعدادی از اهالی شهر جونقان درحال نزاع بودند و تعدادی نیز با ضربات قمه و چاقو مصدوم شدند و با توجه به این‌که مصدومان به بیمارستان سیدالشهدا (ع) فارسان منتقل شده بودند، دو طرفین نزاع نیز به بیمارستان مراجعه و مجدداً با هم درگیر و باعث برهم زدن نظم عمومی بیمارستان شدند.

وی افزود: با دخالت مأموران درگیری خاتمه، منازعان شناسایی و تعداد ۹ نفر از آن‌ها دستگیر و به مقر انتظامی دلالت و دستگیری سایر منازعان در دستور کار مأموران این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان فارسان، تصریح کرد: در این رابطه پرونده تشکیل و به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل که با قرار متناسب روانه زندان شدند.

محمدحسینی خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز این فرماندهی بوده و با برهم زنندگان آن با قاطعیت برخورد خواهد شد، به شهروندان توصیه می‌شود در صورت مشاهده هر گونه موارد امنیتی موضوع را از طریق تماس با تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما