شناسهٔ خبر: 68615641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مشگین شهر:

هفته دفاع مقدس فرصتی برای انتقال ارزش‌های اسلامی به جوانان است

مشگین شهر_ نماینده مشگین شهر گفت: هفته دفاع مقدس نه تنها یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است بلکه فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، بابک رضازاده ظهر چهارشنبه در جلسه شورای اداری با محوریت بزرگداشت هفته دفاع مقدس که در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: هفته دفاع مقدس نه تنها یادآور رشادت‌های رزمندگان اسلام است بلکه فرصتی برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس به نسل‌های جدید است.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی افزود: ما باید تلاش کنیم تا این ارزش‌ها را زنده نگه داریم و به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

رضازاده گفت: انقلاب ما یک انقلاب ایدئولوژیک و انقلابی که برنامه و هدف دارد و این انقلاب باید امام زمان گونه باشد.

وی افزود: اگر کشورهای اسلامی با هم متحد باشند می‌توانند رژیم صهیونیستی را از بین ببرند و با یک اراده راسخ، کشورها هم باید خودی نشان دهند تا پرونده این رژیم منحوس بسته شود.

رضازاده با بیان اینکه مملکت ما به وحدت نیاز دارد بیان کرد: دولت ما دولت وفاق است و ما باید از این دولت حمایت کنیم.

نماینده مردم مشگین‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خوشبختانه در شهرستان مشکین شهر سعی شده است وفاق حفظ شود و همه پای کار باشند کل ادارات باید جهادی کار کنند و مردم ولی نعمت ما هستند.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که هیچ نماینده‌ای نباید در عزل و نصب رؤسا دخالت کند گفت: باید از نماینده هم نظر خواسته شود و دست در دست هم فردی را که انقلابی و متعهد به دین اسلام باشد انتخاب کنیم این حضور در صحنه باعث می‌شود که دشمن همیشه ترس داشته باشد اگر نماز جماعت ما قوی باشد دشمن همیشه ترس خواهد داشت و از این وحدت مردم می‌ترسد و ما باید این وحدت را حول محور رهبری و ولایت حفظ کنیم.

رضازاده بیان کرد: ما در این مملکت شهیدانمان را از دست داده‌ایم خون‌ها ریخته شده است و تا پای جان باید از این انقلاب دفاع کنیم.

نماینده مشگین‌شهر اشاره به مسئله گردشگری کرد و گفت: اگر مشگین‌شهر ۶ هزار قطعه تاریخی دارد قدرت و تاریخ شهر را نشان می‌دهد که متأسفانه از یاد بردیم

نماینده مشگین شهر گفت: با توجه به نبود امکانات باید با جذب سرمایه گذار این فرهنگ را احیا کنیم و دست در دست هم دهیم تا بتوانیم این ظرفیت را افزایش دهیم و باید بر اساس اصول دموکراسی جلو برویم وفاق ملی و در خدمت نظام و رهبری باشیم.

وی گفت: سعی در ارتقا شهرستان داریم در آب آشامیدنی و کشاورزی مشکل داریم و با همت مسئولین این مشکل هم حل خواهد شد.

نظر شما