شناسهٔ خبر: 68615403 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار گیلان:

مردم دغدغه‌ کمبود بنزین نداشته باشند

استاندار گیلان با بیان اینکه این استان بخشی از بنزین اردبیل و مازندران را تامین می‌کند، گفت: مشکلی در تامین سوخت نداریم و کمبود سوخت در گیلان وجود ندارد و مردم هیچ نگرانی درخصوص نبود بنزین نداشته باشند.

صاحب‌خبر -

اسدالله عباسی امروز، ۲۱ شهریورماه در حاشیه بازدید از انبار نفت شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه گیلان و آخرین روند سوخت‌رسانی به جایگاه‌های پمپ بنزین استان، در جمع خبرنگاران ضمن تقدیر از کارکنان این مجموعه در خدمت‌رسانی به مردم، اظهار کرد: پشت صحنه رفاهی که در حوزه پخش سوخت در کشور می‌گذرد، کارکنان خدوم اینگونه مجموعه‌ها هستند که برای تامین و توزیع سوخت مورد نیاز مردم، بی وقفه تلاش می‌کنند.

وی نقش شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در ایجاد آرامش در جامعه را بسیار مهم برشمرد و افزود: تا جایی که امکان وجود داشته باشد می‌توان با کمک رسانه، فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی را به اطلاع مردم رساند.

مردم دغدغه‌ کمبود بنزین نداشته باشند

استاندار گیلان با بیان اینکه هیچ جایگاه سوختی در استان با کمبود سوخت با تعطیلی مواجه نشده است، تصریح کرد: قبل از آغاز تعطیلات با هماهنگی‌های صورت گرفته با وزارت نفت تمهیدات لازم برای تامین سوخت استان انجام شده است و هیچ جایگاه سوختی به دلیل کمبود سوخت با تعطیلی مواجه نشد.

عباسی با اشاره به ترافیک در برخی از جایگاه‌های سوخت در گیلان با توجه به حجم ورودی‌های مسافر به این استان، تصریح کرد: در تعطیلات هفته گذشته به دلیل ترافیک و دیر رسیدن کامیون های حمل سوخت به جایگاه‌ها، برخی از جایگاه‌های سوخت با ازدحام جمعیت و ترافیک مواجه بودند که در این بازدید تصمیمات لازم را اتخاذ کردیم تا دیگر چنین اتفاقی رقم نخورد.

وی با بیان اینکه گیلان بخشی از بنزین اردبیل و مازندران را تامین می‌کند، افزود: مشکلی در تامین سوخت در گیلان وجود ندارد و مردم هیچ نگرانی درخصوص نبود بنزین نداشته باشند.

انتهای پیام

نظر شما