شناسهٔ خبر: 68615302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار دماوند: ۶۰ هکتار زمین جدید برای مسکن ملی اختصاص یافت

دماوند - ایرنا - فرماندار شهرستان دماوند از اختصاص ۶۰ هکتار زمین برای طرح مسکن ملی در مناطق آبسرد و کیلان این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، رضا طاهرخانی روز چهارشنبه در جلسه ستاد مسکن شهرستان دماوند اظهار داشت: این زمین‌ها به افرادی که فاقد مسکن بوده و فرم (ج) آنان قرمز نیست، تخصیص داده خواهد شد.

وی افزود: همچنین مقرر شد کارگران شهرک‌های صنعتی با اولویت از زمین‌های در نظر گرفته شده در آبسرد برای دریافت مسکن بهره‌مند شوند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در هفته دولت ۲۲۰ واحد از طرح جهش مسکن ملی تحویل متقاضیان شد، بنیاد مسکن متعهد شده که ۲۴۰ واحد دیگر را تا پایان سال به متقاضیان واگذار کند.

طاهرخانی ادامه داد: مراحل اداری مرتبط با ۲۲۰ واحد طرح جهش مسکن در منطقه مهک انجام شده و آماده تحویل به متقاضیان است.

فرماندار دماوند: ۶۰ هکتار زمین جدید برای مسکن ملی اختصاص یافت

فرماندار شهرستان دماوند همچنین به تشدید نظارت بر واحدهای بدون پروانه ساخت اشاره و تأکید کرد: املاک و دفاتری که به صورت غیرمجاز فعالیت دارند، پلمب خواهند شد.

وی یادآرو شد: این اقدامات در راستای اجرای قوانین ساخت و ساز و بهبود وضعیت مسکن در منطقه صورت می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، در طرح نهضت ملی مسکن مقرر شده سالانه یک میلیون مسکن ساخته شود که ۲۰۰ هزار واحد در روستاها و ۸۰۰ هزار واحد دیگر در شهرها قرار دارند، بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی بیش از ۶ میلیون متقاضی در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

شهرستان دماوند در شرق استان تهران قرار دارد.

نظر شما