شناسهٔ خبر: 68615087 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

کاپیتان لیورپول حامی مدافع یونایتد: فوتبال همینه!

ویرژیل فن دایک سعی کرد از ماتیس دی‌لیخت در برابر شرایط سختی که برایش پیش آمده است دفاع کند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 دی‌لیخت تابستان پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشت و بالاخره موفق شد به خواسته‌اش که ترک باشگاه بایرن مونیخ و پیوستن به منچستریونایتد بود برسد اما به نظر می‌رسد که شرایط قرار نیست برای او چندان خوب پیش برود و روزهای بسیار سختی را در وقفه دیدارهای ملی ماه سپتامبر سپری کرد.

این بازیکن اشتباهات مهلکی در جریان دیدار برابر بوسنی در چارچوب رقابت‌های مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا انجام داد که انتقادهای زیادی را از او به همراه داشت اما رونالد کومان از این بازیکن در ترکیب اصلی تیمش برای بازی برابر آلمان هم استفاده کرد تا نشان دهد که به او اعتماد دارد.

2053077

اما این مدافع جدید منچستریونایتد در این بازی هم بار دیگر اشتباه بدی را مرتکب شد که منجر به گل تیم ملی آلمان شد و در نهایت در بین دو نیمه با تصمیم سرمربی تیم ملی هلند از زمین بازی بیرون رفت تا فشارها روی او بیش از پیش افزایش پیدا نکند.

فن دایک پس از پایان این بازی در پاسخ به سوالی درباره اشتباهات دی‌لیخت به خبرنگاران گفت: «فوتبال همین است. شما باید از این وضعیت و از اشتباهاتی که می‌کنید یاد بگیرید. این اتفاق در یک لحظه رخ می‌دهد اما من درک می‌کنم که در بالاترین سطح به‌خاطر این اشتباهات لحظه‌ای هم جریمه خواهید شد.»

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما