شناسهٔ خبر: 68615044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان عنوان کرد

پیگیری دریافت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان استثنایی در فارس

مرضیه جوانمردی فر

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان فارس بیان کرد: پیگیر دریافت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از شهرداری‌ها هستیم و نیز در خصوص افزودن مدارس مذکور در برخی مناطق استان فارس پیگیری‌های لازم صورت خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

 خلیل عابدی امروز، ۲۱ شهریور ماه در گردهمایی مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش استان فارس که در سالن اجتماعات دبیرستان عشایری شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تبیین برنامه‌های تحولی مدارس و مراکز، روز آمدسازی و کیفیت بخشی به آموزش و پرورش، بازگشایی مدارس استثنایی و مراکز جامع سنجش و توان‌بخشی و تجربه‌گردانی، گردهمایی یک روزه مدیران مدارس و مراکز مذکور در شیراز برگزار شد.

وی با بیان اینکه پیگیر دریافت هزینه ایاب و ذهاب دانش‌آموزان با نیازهای ویژه از شهرداری‌ها هستیم، تصریح کرد: علی‌رغم راه‌اندازی مدارس ویژه دانش‌آموزان استثنایی همچنان پیگیر افزودن مدارس مذکور در برخی مناطق استان هستیم.

عابدی با بیان اینکه مدیران مدارس استثنایی و مراکز جامع توانبخشی در ابتدای سال برنامه‌ریزی یک ساله را انجام دهند، گفت: استان فارس در پنج حوزه آموزش، سنجش، توانبخشی، اعزام دانش‌آموزان به برنامه‌های کشوری و میزبانی از مسابقات کشوری، رتبه اول را در کشور به دست آورده است.

انتهای پیام

نظر شما