شناسهٔ خبر: 68615021 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس‌کل دادگستری ایلام:

کارخانه سیمان ایلام، کمبود سیمان استان را جبران کند

رضا پاکزاد

جلسه پیگیری اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی و رفع موانع تولید دادگستری استان با موضوع کمک به تولید و رفع کمبود سیمان در بازار با حضور دکتر عمران علی‌محمدی رئیس کل دادگستری استان، بخشنده دادستان عمومی و انقلاب ایلام، روشنی بازرس کل استان و سایر اعضاء در سالن جلسات حوزه ریاست دادگستری استان برگزار شد.

صاحب‌خبر -

«عمران علی‌محمدی» امروز چهارشنبه ۲۱ شهریورماه ۱۴۰۳، در این نشست اظهار کرد: سیاست‌های دستگاه قضایی و تأکید مستمر رئیس قوه قضاییه همواره بر این است که با تعامل و همکاری تلاش کنیم تا هیچ کارخانه یا واحد تولیدی تعطیل نشود.

 رئیس کل دادگستری استان ایلام بیان کرد: کارخانه سیمان ایلام به عنوان یک بنگاه اقتصادی در استان باید از طریق ساماندهی فرآیند فروش، عرضه و تقاضا در بازار را به تعادل رسانده و با مدیریت تولید و توجه به ذخیره سازی، کمبود سیمان در استان در مقاطع خاص را جبران کند.

وی بر ایجاد محدودیت در خروج خارج از ضابطه سیمان از استان توسط پلیس راهنمایی و رانندگی، ساماندهی حمل و نقل و نظارت بر رانندگان حمل سیمان، شناسایی گلوگاه های فساد و مقابله با دلالی و واسطه گری در توزیع سیمان در استان تأکید کرد.

علی‌محمدی گفت: تأمین برق پایدار کارخانه سیمان ایلام در کارگروه انرژی استان مطرح و در خصوص میزان برق مورد نیاز استان در حوزه صنعت و تولید با مدیرعامل برق منطقه ای کشور مذاکره شود.

انتهای پیام

نظر شما