شناسهٔ خبر: 68614841 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اختتامیه شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی برگزار شد

اختتامیه شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - به گزارش وبدا، اختتامیه شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) ۲۱ شهریور با حضور محمدرضا ظفرقندی، وزیر بهداشت، علیرضا مرندی، رئیس فرهنگستان علوم پزشکی، باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت و جمعی از مدیران حوزه سلامت در سالن همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

این المپیاد از شش حیطه هنر و سلامت با موضوع خود مراقبتی به دبیری محمد کیاسالار، حیطه مدیریت نظام سلامت به دبیری حیدر زاده، حیطه آموزش پزشکی به دبیری سلیمان احمدی، حیطه کسب و کار‌های فناورانه به دبیری اسلامی، حیطه استدلال بالینی به دبیری شریفی پور و حیطه علوم پایه به دبیری اصغری تشکیل شده است.

در شانزدهمین المپیاد دانشجویان علوم پزشکی ۶ هزار دانشجوی علوم پزشکی از ۶۴ دانشگاه و دانشکده علوم پزشکی رقابت کردند که در پایان حدود ۵۰۰ دانشجو به مرحله پایانی راه پیدا کردند و برترین‌های این اختتامیه لوح تقدیر و جوایزی دریافت کردند.

بنا بر این گزارش وزارت بهداشت سال گذشته در راستای حمایت از طرح‌های برتر مبلغ دو میلیارد تومان برای توسعه ۴ پروژه اختصاص داد.

در این مراسم کتاب تاریخ شفاهی سلامت و همچنین زندگینامه علیرضا مرندی با حضور وزیر بهداشت رونمایی شد.

گفتنی است در حاشیه برگزاری اختتامیه شانزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور نمایشگاه فناورانه نیز بر پا شده است.

انتهای پیام/

نظر شما