شناسهٔ خبر: 68614617 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

۱۰۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق شد

کارشناس بازار سرمایه گفت: حجم معاملات امروز ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم با ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان ثبت شد.

صاحب‌خبر -

کوروش آسایش کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل بورس امروز با کاهش ۰.۲ درصد به ۲ میلیون و ۸۴ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن هم با افزایش ۰.۷۳ درصد به ۶۷۳ هزار و ۵۴۹ واحد رسید. حجم معاملات امروز ۸ میلیارد و ۴۰۰ میلیون برگه سهم با ارزش معاملاتی ۳ هزار و ۶۴۸ میلیارد تومان ثبت شد.

این کارشناس بازار سرمایه می‌گوید: سرانه خرید حقیقی‌ها امروز ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سرانه فروش ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بود و ۱۰۶ میلیارد تومان نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سرمایه تزریق کردند. همچنین امروز ۶۶ درصد بازار به عبارتی ۵۱۹ نماد مثبت و حدود ۳۴ درصد بازار یعنی ۲۶۶ نماد منفی به کار خود پایان دادند.

او افزود: امروز شاهد ورود ۳۴ میلیارد تومان نقدینگی به صنعت بانکی بودیم و بیشترین خروج نقدینگی از صنعت محصولات شیمیایی بود. در حال حاضر بازار سرمایه در سطوح ارزنده قرار دارد و شاهد رشد نرخ ارز نیمایی هستیم. با توجه به تغییرات ریاست سازمان بورس بازار این پالس را گرفته که تغییرات آغاز شده است.

نظر شما