شناسهٔ خبر: 68613588 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۱۰۲ همت بدهی سازمان تامین اجتماعی تسویه شد

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:۱۰۲ همت (۱۰۲ هزار میلیارد تومان) بدهی بانکی این سازمان طی سه سال گذشته تسویه شده است. مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد:۱۰۲ همت (۱۰۲ هزار میلیارد تومان) بدهی بانکی این سازمان طی سه سال گذشته تسویه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا استان البرز؛ محسن تقیانی در نشست شورای راهبردی شرکای تامین اجتماعی در استان البرز اظهار کرد: ماهانه سامانه تامین اجتماعی کشورحدود ۶۰۰ هزار میلیارد ریال مطالبات در بخش های مختلف از جمله مستمری بازنشستگان پرداخت می کند.

وی افزود : پرداخت این مطالبات بدون استقراض بانکی و تنها با تکیه بر منابع داخلی است .

تقیانی ادامه داد: اگر به شیوه گذشته عمل کنیم ماهانه ۱۰ همت استقراض بانکی خواهیم داشت که سازمان تامین اجتماعی را به مرز ورشکستگی خواهد رساند و تمام تلاش ما بر این است که هزینه ها و در آمد سازمان متوازن باشد.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی بیان کرد: تمام تلاش مدیران سازمان بر این است این ۶۰ همت پرداختی را تا سر ماه تامین کرده تا کمبودی نباشد لذا اگر فشاری در این زمینه به وجود می آید هدف این است که بتوانیم حقوق بازنشستگان و سایر تعهدات سازمان را به موقع پرداخت کنیم .

وی همچنین گفت: سازمان تامین اجتماعی در کنار پرداخت حقوق بازنشستگان تعهدات دیگری هم دارد که در صورتی که به موقع انجام نشود کم کاری و مشکلاتی بوجود می آید و لازم است تمام این تعهدات به موقع انجام شود.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان البرز نیز در این نشست بیان کرد: بیمارستان ۱۹۷ تختخوابی هشتگرد، پلی کلینیک تخصصی شبانه روزی نظرآباد ، پلی کلینیک تخصصی شهید بهشتی و پلی کلینیک تخصصی حصارک کرج از پروژه های در دست اقدام این مدیریت است که به حمایت مالی برای تکمیل آنها نیاز داریم.

 دکتر داریوش طاهرخانی افزود: با راه اندازی این مراکز خدمات درمانی مناسب و در شان بیمه شدگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی استان البرز ارائه خواهد شد.

نظر شما