شناسهٔ خبر: 68613258 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان:

امسال بیش از ۷۰ عنوان برنامه در مهمانی امت احمد برگزار می شود

بیجار- معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: امسال بیش از ۷۰ عنوان برنامه در مهمانی امت احمد برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام جلیل مختاری نیا در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مهمانی امت احمد که در تبلیغات اسلامی بیجار برگزار شد اظهار کرد: امسال برای دومین سال متوالی مهمانی بزرگ امت احمد در شهر سنندج برگزار می‌شود.

وی افزود: در این مهمانی بزرگ برای هر سبک و سلیقه‌ای برنامه تدارک دیده شده است و در این این مراسم پذیرایی بدون منت و با کرامت انجام می‌شود.

حجت الاسلام مختاری نیا اعلام کرد: مراسم مهمانی امت احمد امسال با برنامه پربارتر و با همکاری بیشتر ادارات و تشکلهای مردمی برگزار می‌شود.

وی اذعان کرد: خوشبختانه آنچه که اهمیت دارد این است که امسال تشکل‌های مردمی و هیئت‌های مذهبی به خوبی پای کار آمده‌اند تا غرفه‌های مختلفی را برای خدمت به مردم در این جشن برپا کنند.

حجت الاسلام مختاری نیا اعلام کرد: حدود ۱۰۰ گروه مردمی برای دایر کردن غرفه‌های مختلف پذیرایی، کودکان، فرهنگی و غیره در این مهمانی حضور خواهند داشت.

وی گفت: امکانات لازم برای غرفه‌ها تدارک دیده شده است و در مجموع تعداد ۳۰ غرفه نوشیدنی تدارک دیده شده که از این تعداد است چهار غرفه به بیجار تعلق گرفته است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان خاطر نشان کرد: این مراسم برای همه رده‌های سنی طراحی شده و برنامه‌های متنوعی با حضور هنرمندان، خوانندگان و مجریان مطرح کشوری برگزار می‌شود.

نظر شما