شناسهٔ خبر: 68610139 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۲ عضو سلب عضویت شده شورای شهر سرپل ذهاب به کار خود برگشتند

قصرشیرین - ایرنا - ۲ عضو شورای شهر سرپل ذهاب که بهمن ماه پارسال با تشکیل پرونده قضایی سلب عضویت شده بودند؛ پس از دریافت رای برائت از دادگاه به کار خود برگشتند.

صاحب‌خبر -

معاون برنامه ریزی و امور عمرانی سرپل ذهاب امروز چهارشنبه هنگام بازگشت به کار رسمی اعضای برکنار شده در جلسه انتخاب هیات رئیسه شورای این شهر طی گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بهرام اکبری و کیوان امینی ۲ عضو شورای شهر سرپل ذهاب بهمن ماه سال گذشته به دلیل تشکیل پرونده قضایی از فعالیت شغلی خود برکنار شده بودند.

مرزبان بساطی اظهار کرد: این ۲ عضو شورای شهر پس از دریافت حکم برائت قضایی به محل کار خود بازگشته و امروز در آیینی فعالیت دوباره کاری خود را از سر گرفتند.

وی ادامه داد: پس از بازگشت به کار این ۲ عضو اصلی، شیرزاد صیدی و مسعود مروتی که از اعضای علی البدل به عنوان جایگزین این افراد عضو اصلی شورای شهر سرپل ذهاب شده بودند؛ از ترکیب شورا کنار گرفتند.

وی گفت: امروز همچنین با انتخاب هیات رئیسه شورای شهر سرپل ذهاب کیوان امینی به عنوان رییس و بهرام اکبری نایب رییس، قباد کریمی سخنگو، حشمت صفری خزانه دار و علی مرادیان به عنوان منشی شروع به کار کردند.

سرپل‌ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار نفر جمعیت و پنج عضو اصلی شورای شهر دارد.

نظر شما