شناسهٔ خبر: 68609419 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

واکنش فرمانده یگان ویژه به شایعه دستگیری پس از ترور هنیه

سردار سرتیپ پاسدار «حسن کرمی» گفت: انتشار اخبار از اساس کذب، نتیجه یاس و ناامیدی و درماندگی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران است و این موضوع عزم و جدیت ما را در خدمت‌رسانی و تامین امنیت پایدار مردم عزیز بیشتر خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا در حاشیه بازدید از خبرگزاری دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه دفاع‌پرس، درباره انتشار خبری مبنی بر دستگیری و بازداشت وی پس از ترور و شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس در تهران به دست رژیم صهیونیستی اظهار داشت: دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران از ابتدا تا کنون به دنبال تخریب چهره‌های موثر کشور بوده و هستند که در همین راستا یکی از راهبرد‌های آنها، پخش گسترده و هدفمند شایعات در قالب اخبار دروغ است.

سردار کرمی با بیان اینکه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به دنبال خدشه‌دار کردن و انحراف در افکار عمومی جامعه هستند، گفت: انتشار این گونه اخبار از اساس کذب، نتیجه یاس و ناامیدی و درماندگی دشمنان قسم خورده جمهوری اسلامی ایران است و این گونه موضوعات نه تنها هیچ‌گونه تاثیری بر فعالیت‌های ما در مجموعه یگان‌های ویژه پاسداران فراجا ندارد بلکه عزم و جدیت ما را در خدمت‌رسانی و تامین امنیت پایدار مردم عزیز بیشتر خواهد کرد.

وی با تاکید بر اینکه این گونه اقدامات دشمنان در گذشته هم وجود داشته است، گفت؛ در گذشته توسط آمریکا، انگلیس، کانادا و اتحادیه اروپا تحریم و همچنین به عنوان یکی از نفراتی که عامل سرکوب مردم بوده است معرفی شده‌ام. اما زهی خیال باطل، چرا که تا جان در بدن داریم حافظ امنیت مردم شریف و عزیز در مقابل آشوبگران، معاندین و دشمنان قسم خورده خواهیم بود و این مسیر ارزشمند تا جایی که نفس داریم ادامه خواهد داشت و ذره‌ای از اصول و ارزش‌های خودمان کوتاه نخواهیم آمد.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: مجموعه یگان‌های ویژه پاسداران فراجا و همچنین واحد ضدتروریستی نوپو (نیرو‌های ویژه پاسداران ولایت) هم که خالصانه و صادقانه در راستای برقراری نظم و امنیت کشور در حال خدمت و تلاش شبانه‌روزی هستند، در لیست تحریم‌های ظالمانه و خصمانه دشمنان قرار گرفته‌اند.

فرمانده یگان‌های ویژه پاسداران فراجا با اشاره به جمله معروف شهید همت که «هر موقع در مناطق جنگی راه را گم کردید، نگاه کنید آتش دشمن کدام سمت را می‌کوبد، همان جبهه خودی است»، گفت‌: این جمله شهید همت یک مصداق عملی در مورد ما پیدا کرد. توپخانه دشمن برای اینکه ما راهی را که انتخاب کرده ایم ادامه ندهیم شروع به چنین اقدامی کرد، اما من و همکارانم در مجموعه یگان‌های ویژه بر سر عهدی که بستیم، هستیم و با تلاش و جدیت دو چندان جلوی گنده‌گویی‌های دشمنان را گرفته‌ایم و طرح‌ها و برنامه‌های آنها را که می‌خواستند ناامنی در کشور ایجاد کنند، با شکست مواجه کرده‌ایم. به همین دلیل است که به چنین اقدام‌هایی رو آورده‌اند.

سردار کرمی خاطر نشان کرد: با توکل بر خدا در مقابل این هجمه دشمن و کینه‌توزی بدخواهان و نشر اخبار کذب، استقامت می‌کنم و با تبعیت از رهبر معظم انقلاب اسلامی، تا جان و توان در بدن دارم مقابل آشوبگران، معاندین و دشمنان می‌ایستم و به هیچ وجه اجازه نخواهم داد امنیت مردم شریف و عزیز را خدشه‌دار کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما