شناسهٔ خبر: 68609223 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

به مناسبت بازگشایی مدارس

اتوبوس‌های قزوین در ۴ روز نخست مهر رایگان شد

دبیر شورای اسلامی شهر قزوین از رایگان شدن اتوبوس‌های درون‌شهری در چهار روز نخست ماه مهر همزمان با بازگشایی مدارس خبر داد.

صاحب‌خبر -

قاسم اللهیاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از رایگان شدن اتوبوس‌های درون‌شهری در چهار روز نخست مهر به خاطر بازگشایی مدارس خبر داد و اظهار کرد: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر قزوین به مناسبت بازگشایی مدارس خدمات اتوبوس‌های درون‌شهری از تاریخ اول تا چهارم مهرماه در شهر قزوین رایگان شد.

وی افزود: در مصوبات این هفته شورای شهر قزوین لوایح شهرداری پیرامون واگذاری و فروش دو قطعه زمین جهت تأمین اعتبار پروژه‌های عمرانی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری و تأمین نیروهای فصلی مورد نیاز سازمان مدیریت پسماند شهرداری پس از بررسی مورد تأیید قرار گرفتند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از تصویب لایحه مربوط به تعیین تکلیف اتوبوس‌های تبدیلی و توافق با بهره‌برداران این اتوبوس‌ها خبر داد و خاطرنشان کرد: این لایحه به همراه ده لایحه توافق با بهره‌برداران به طور مجزا مورد بررسی و تصویب قرار گرفتند.

اللهیاری ادامه داد: لایحه مربوط به سازمان زیباسازی شامل عقد قرارداد چاپ بنر با موضوع بهبود فضای شهری در مناسبت‌های ملی و مذهبی به متراژ ۲۳ هزار متر و به مدت یک‌سال و همچنین لایحه واگذاری خدمات اداری به بخش خصوصی و انجام سرویس‌های دربستی و پشتیبانی سازمان اتوبوسرانی پس از بررسی تصویب شدند.

نظر شما