شناسهٔ خبر: 68608840 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرعامل هلال احمر استان سمنان:

واژگونی خودروی دنا در محور دامغان- سمنان ۵ مصدوم برجای گذاشت

سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه خودروی دنا در محور سمنان- دامغان با پنج مصدوم، خبر داد.

صاحب‌خبر -

حسین درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، از وقوع یک فقره واژگونی خودرو در استان سمنان خبر داد و بیان کرد: بامداد امروز، چهارشنبه، یک فقره واژگونی خودروی دنا در محور سمنان- دامغان به مرکز امداد و نجات سمنان و پایگاه آهوان اعلام شد.

وی از اعلام نیروهای امدادی به محل حادثه خبر داد و افزود: در بدو حضور نیروهای امدادی، مشخص شد که این خودرو به واسطه انحراف از مسیر دچار واژگونی شده و در خارج از جاده آسیب شدیدی دیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه این حادثه پنج مصدوم برجای گذاشت، تاکید کرد: دو مصدوم توسط اورژانس، خدمات سرپایی در صحنه دریافت کردند.

درخشان با بیان اینکه نجاتگران هلال احمر پس از رهاسازی و انجام اقدامات اولیه، مابقی مصدومان را با همکاری عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل کردند، افزود: این حادثه در کیلومتر ۵۰ جاده سمنان- دامغان رخ داده و دلیل اصلی و کارشناسی آن از سوی پلیس راه اعلام می‌شود.

وی با بیان اینکه واژگونی یک دستگاه خودروی سمند در کیلومتر ۶۸ جاده دامغان به سمنان روز گذشته نیز به مصدومیت چهار نفر انجامید، افزود: امدادگران هلال احمر نسبت به رها سازی و انتقال مصدومان مبادرت ورزیدند.

گفتنی است واژگونی مهمترین عامل تصادفات و مرگ و میر جاده‌ای در استان سمنان است.

نظر شما