شناسهٔ خبر: 68607887 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نارضایتی شهروندان بوشهری از وضعیت بیمارستان شهدای خلیج‌فارس

سیدحسین جعفری سیدحسین جعفری

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر از نارضایتی شهروندان از وضعیت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر خبر داد و خواستار رسیدگی به وضعیت آن شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، خدیجه گرشاسبی صبح امروز چهارشنبه در نشست بررسی مشکلات مردم بوشهر در شورای اسلامی شهر بوشهر، با قدردانی از زحمات کادر درمان در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس در زمان اپیدمی کرونا اظهار کرد: این بیمارستان به عنوان بزرگترین مرکز درمانی استان بوشهر است که شهروندان از سراسر استان برای امور درمانی به آن مراجعه می‌کنند.

وی افزود: تعداد زیادی از شهروندان از وضعیت این بیمارستان و خدمات‌دهی آن ناراضی هستند که از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خواستار رسیدگی به وضعیت بزرگترین مرکز درمانی دولت در مرکز استان هستیم.

گرشاسبی با اشاره به مصوبه شورای شهر بوشهر در مورد ایجاد خیابان غذا در نوار ساحلی برای ساماندهی عرضه‌کنندگان محصولات غذایی گفت: هنوز شاهد شرایط نامناسب دستفروشان مواد غذایی محلی در نوار ساحلی بوشهر هستیم و این مصوبه شورا اجرایی نشده که درخواست داریم شهرداری بوشهر گزارشی از عدم اجرای آن ارائه دهد.

رئیس کمیسیون بانوان و خانواده شورای شهر بوشهر با انتقاد از وضعیت دستفروشان در سطح شهر گفت: دستفروشی یک واقعیت در همه‌ شهرهاست که راهکار آن ساماندهی است نه جمع‌آوری.

وی اضافه کرد: در جاده سلامت و خیابان جلالی بوشهر شاهد حضور دستفروشان عرضه آبزیان هستیم که علاوه بر مسائل بهداشتی، سیما و منظر این خیابان‌ها را نازیبا کرده و باعث ترافیک نیز شده است که درخواست می‌شود شهرداری بوشهر نظارت جدی بر ساماندهی این دستفروشان داشته باشد و بازارچه‌ها برای آنها طراحی کند که نه آنها ضرر کنند نه سیما و منظر شهری آسیب ببیند.

گرشاسبی با توجه به نارضایتی کسبه بازار ماهی‌فروشان و شهروندان بوشهری از وضعیت بهسازی بازار ماهی‌فروشان خواستار حل سریع این مشکل شد.

انتهای پیام

نظر شما